nogle som kan bruge en fotograf til protræt og babybilleder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. november 2011

katrine26

Jeg bor i Hillerød. kan sende dem på mail det er nok der nemmeste.

så må du bare lige sige til når du skal havde taget dem..

kan de fleste sent formiddag tidlig eftermiddag da jeg skal hente min søn.

Katrine26

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2011

Glad Giraf

katrine26 skriver:

JJeJegllulugligoovoveJeg bor i Hillerød. kan sende dem på mail det er nok der nemmeste.

Katrine26

Jeg skal lige overtale kæresten så vender jeg tilbage, det kan godt være vi trækker den lidt, sa lille pigen bliver lidt mere sikker i hendes smil...

Kan vi evt komme til dig? Vi skal spare lidt for tiden nemlig

Anmeld

27. november 2011

katrine26

Nina1988 skriver:

Jeg skal lige overtale kæresten så vender jeg tilbage, det kan godt være vi trækker den lidt, sa lille pigen bliver lidt mere sikker i hendes smil...

Kan vi evt komme til dig? Vi skal spare lidt for tiden nemlig

ok. det er bare iorden. ja det kan i godt. du kan jo bare lige sende en pb når det er.

Katrine26

Anmeld

27. november 2011

Dinna88

katrine26 skriver:

Jeg bor i Hillerød. kan sende dem på mail det er nok der nemmeste.

Katrine26

Hej! Jeg vil lige høre - hvad bruger du af blitz? Du bruger den indbyggede, ikke?

Anmeld

28. november 2011

katrine26

Dinna88 skriver:

Hej! Jeg vil lige høre - hvad bruger du af blitz? Du bruger den indbyggede, ikke?

jo. Hvorfor da.?.

Katrine26

Anmeld

28. november 2011

Dinna88

katrine26 skriver:

jo. Hvorfor da.?.

Katrine26

Så vil jeg bare anbefale jer at tage billederne tidligere på dagen. Dine billeder er meget "mørke" og der er tydelige skygger - dem undgår du hvis du slår blitzen fra og bruger det naturlige lys Og det gør du bedst mellem 10 og 14

Anmeld

28. november 2011

katrine26

Dinna88 skriver:

Så vil jeg bare anbefale jer at tage billederne tidligere på dagen. Dine billeder er meget "mørke" og der er tydelige skygger - dem undgår du hvis du slår blitzen fra og bruger det naturlige lys Og det gør du bedst mellem 10 og 14

Ok. Men mange af mine billeder er netop tage på den måde da jeg godt kan lide at de er lidt "mørke" og at der falder lidt skygge over dem..

Men ja man for helt klart nogle fantastiske billeder med naturlig lysindfald.

Katrine26

Anmeld

28. november 2011

Dinna88

Ok. Men mange af mine billeder er netop tage på den måde da jeg godt kan lide at de er lidt "mørke" og at der falder lidt skygge over dem..

Men ja man for helt klart nogle fantastiske billeder med naturlig lysindfald.

Katrine26

Jeg synes du skal gøre folk opmærksomme på, at det er de billeder du tager. Man ser aldrig en prof. bruge den indbyggede blitz, så de skal nok vide, at du gør det Det er IKKE negativt ment, det er KUN for at hjælpe lidt

Anmeld

28. november 2011

katrine26

Dinna88 skriver:

Jeg synes du skal gøre folk opmærksomme på, at det er de billeder du tager. Man ser aldrig en prof. bruge den indbyggede blitz, så de skal nok vide, at du gør det Det er IKKE negativt ment, det er KUN for at hjælpe lidt

Tager det skam ikke negativt, Men jeg tager mine billeder BEVIDST på den måde for det er det jeg syntes er flot. Nu har jeg meldt ud til folk på det indlæg jeg skrev at jeg kun er AMATØR fotograf og ikke prof. smidt de billeder ind som jeg gjordte, også må det jo være op til folk om de syntes de er flotte eller ej det er jo en smags sag. 

Katrine26

Anmeld

28. november 2011

Dinna88

katrine26 skriver:

Tager det skam ikke negativt, Men jeg tager mine billeder BEVIDST på den måde for det er det jeg syntes er flot. Nu har jeg meldt ud til folk på det indlæg jeg skrev at jeg kun er AMATØR fotograf og ikke prof. smidt de billeder ind som jeg gjordte, også må det jo være op til folk om de syntes de er flotte eller ej det er jo en smags sag. 

Katrine26

Jeg tror du misforstår mig.. Men pyt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.