nogle som kan bruge en fotograf til protræt og babybilleder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.668 visninger
21 svar
0 synes godt om
27. november 2011

katrine26

Ja så vil jeg gerne tilbyde min service, Jeg bruger meget af min fritid på at tage billeder af alt muligt men er nu bedst til protræt billeder og skønne billeder af min søn...

Så vis der nogle som lige står og mangle det helt perfekte billede til bedsteforælderne til jul eller bare til jer selv så sig endelig til.

Tager også billeder til barnedåb og bryllup.

Her er lidt af det jeg har taget.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2011

katrine26

katrine26 skriver:

Ja så vil jeg gerne tilbyde min service, Jeg bruger meget af min fritid på at tage billeder af alt muligt men er nu bedst til protræt billeder og skønne billeder af min søn...

Så vis der nogle som lige står og mangle det helt perfekte billede til bedsteforælderne til jul eller bare til jer selv så sig endelig til.

Er amatør bare så det lige er på plads..

Anmeld

27. november 2011

foto på lærred

Dejlige billeder og SKØN dreng. Synes mange af babybillederne mangler toppen af hoved, er det bare den måde de bliver beskåret sat ind her på siden?

Anmeld

27. november 2011

Sildefisk

katrine26 skriver:

Er amatør bare så det lige er på plads..

mangler ikke lige en fotograf men flotte billeder.

Der er så smukt, det område hvor 1. billede er taget, (er fraflyttet byen og SAVNER at gå turer der) 

Anmeld

27. november 2011

katrine26

foto på lærred skriver:

Dejlige billeder og SKØN dreng. Synes mange af babybillederne mangler toppen af hoved, er det bare den måde de bliver beskåret sat ind her på siden?

Tak...ja det tror jeg..

Katrine26

Anmeld

27. november 2011

katrine26

myr81 skriver:

mangler ikke lige en fotograf men flotte billeder.

Der er så smukt, det område hvor 1. billede er taget, (er fraflyttet byen og SAVNER at gå turer der) 

Mange tak..

ja det er så smukt et område og kan godt forstå du savner det.

Katrine26

Anmeld

27. november 2011

Glad Giraf

katrine26 skriver:

billbillebilledbilledebillederjjejegvvivilvillvilleggegergerngernehhohorhørelJa så vil jeg gerne tilbyde min service, Jeg bruger meget af min fritid på at tage billeder af alt muligt men er nu bedst til protræt billeder og skønne billeder af min søn...

Hejsa
Rigtig fine billeder, ville gerne høre lidt om priser... hvor skal billederne tages, og hvor små børn tager du af ( min datter er 6 uger og sys det er møg besværligt at få et godt billede til julegaverne )

Anmeld

27. november 2011

katrine26

Nina1988 skriver:

Hejsa
Rigtig fine billeder, ville gerne høre lidt om priser... hvor skal billederne tages, og hvor små børn tager du af ( min datter er 6 uger og sys det er møg besværligt at få et godt billede til julegaverne )

jeg tager billeder af alle aldre og de kan tages hjemme hos jer vis det er. 

jeg tager 150 kr for ti billeder som jeg redigere men som i så selv skal få printet ud. også mine transport udgifter.

Katrine26

Anmeld

27. november 2011

katrine26

katrine26 skriver:

jeg tager 150 kr for ti billeder som jeg redigere men som i så selv skal få printet ud. også mine transport udgifter.

Katrine26

kan se du bor i helsingør så det er ik langt fra mig er selv fra Hillerød

Katrine26

Anmeld

27. november 2011

Glad Giraf

katrine26 skriver:

Katrine26

Hvor bor du henne af?

Jamen det lyder jo fint, får man billederne på en disk eller hvordan så?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.