Julegave til 1 1/2 årig? :O

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. november 2011

LISBETH:-)

Loa skriver:

Dvs han får allerede en stor dreng seng nu? 

Altså der er vel ikke "gitter" for den han får?

Vi har nemlig også snakket om hvornår børn er gamle nok til at få en junior seng, for Isabella kan selv kravle ud af sin tremmeseng, så vi tænker hun lige så godt kunne have en junior seng....  Men om det er alt for tidligt ved jeg ikke...... 

Følger med har lidt samme problem, især fordi hun er barn nr. 2 og har arvet ALT fra storesøster.

Jeg tillader mig lige og svarer at når de kan kravle over tremmerne på tremmesengen så er det tid til en junior seng og det er jo forskelligt hvornår de kan/gør det. Jeg kender en hvis søn fik kraniebrud af og kravle over tremmerne( og lande lige på hovedet)

min den ældste kravlede over tremmerne da hun 1 år og 4 mdr vi savede et par tremmer ud i benenden af tremmesengen så hun selv kunne gå ud, det afhjalp det probem.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2011

Loa

LISBETH:-) skriver:

Følger med har lidt samme problem, især fordi hun er barn nr. 2 og har arvet ALT fra storesøster.

Jeg tillader mig lige og svarer at når de kan kravle over tremmerne på tremmesengen så er det tid til en junior seng og det er jo forskelligt hvornår de kan/gør det. Jeg kender en hvis søn fik kraniebrud af og kravle over tremmerne( og lande lige på hovedet)

min den ældste kravlede over tremmerne da hun 1 år og 4 mdr vi savede et par tremmer ud i benenden af tremmesengen så hun selv kunne gå ud, det afhjalp det probem.

Tak for input....

Så kan vi måske godt overveje en junior seng selvom hun ikke er ældre

Anmeld

27. november 2011

Corn

Loa skriver:

Fedest 

Blev bare helt i tvivl da jeg kiggede på junior senge på babysam, og der stod at børn var klar fra 3 år, og så tænkte at jeg nok var forkert på den.... 

Men dvs. sådan en lille størrelse kan sagtens finde ud af at ligge i sådan en seng?

Uhhh det håber jeg, det har virket fint med de to store

Det tager en uges tid, hvor der er uro omkring puttetid, fordi de pludselig kan rejse sig og komme ud af sengen uden de store problemer, men Aslan er så nem, så jeg tror ikke der er bliver problemer.

Men man slipper pludselig for noget natterenderi (det har vi godt nok ikke haft noget af med Aslan, han sover når han er puttet) for de kan selv komme ind i sengen til mor og far.  Det kan give lidt ekstra sovetid i weekenden til mor og far

Anmeld

27. november 2011

Loa

Corn skriver:

Uhhh det håber jeg, det har virket fint med de to store

Det tager en uges tid, hvor der er uro omkring puttetid, fordi de pludselig kan rejse sig og komme ud af sengen uden de store problemer, men Aslan er så nem, så jeg tror ikke der er bliver problemer.

Men man slipper pludselig for noget natterenderi (det har vi godt nok ikke haft noget af med Aslan, han sover når han er puttet) for de kan selv komme ind i sengen til mor og far.  Det kan give lidt ekstra sovetid i weekenden til mor og far

Ej det er super fint at høre.... Så skal jeg ikke gå og frygte hun kravler ud af tremmesengen helt til hun er 3 år  

Isabella er dog meget urolig om natten/omkring putning, så tror snildt der går en 14 dage før hun acceptere at sove der 

Anmeld

27. november 2011

Corn

Loa skriver:

Ej det er super fint at høre.... Så skal jeg ikke gå og frygte hun kravler ud af tremmesengen helt til hun er 3 år  

Isabella er dog meget urolig om natten/omkring putning, så tror snildt der går en 14 dage før hun acceptere at sove der 

SKidt det er givet godt ud.

De to store begyndte selv at "stå op" og lege lidt, inden de havde brug for at man stod parat... Og andre gange kom de ind og puttede videre i fars og mors varme dyner

Det synes vi er SÅÅÅÅåååå hyggeligt herhjemme

Anmeld

27. november 2011

Loa

Corn skriver:

SKidt det er givet godt ud.

De to store begyndte selv at "stå op" og lege lidt, inden de havde brug for at man stod parat... Og andre gange kom de ind og puttede videre i fars og mors varme dyner

Det synes vi er SÅÅÅÅåååå hyggeligt herhjemme

Ej hvor dejligt.......

Ja det ville bestemt ikke gøre noget hvis det var tilfældet her

Anmeld

27. november 2011

Corn

Loa skriver:

Ej hvor dejligt.......

Ja det ville bestemt ikke gøre noget hvis det var tilfældet her

Ja det håber jeg også at Aslan har tænkt sig at efterleve...

Anmeld

27. november 2011

M&M's Mor

Hvad med denne her...

http://www.harald-nyborg.dk/merinfo.asp?varenr=4946&Grp=&n=10

Vil ikke anbefale den fra jysk da den hurtig mister faconen eller hvordan man nu skal forklare den da den er lavet i skum så den bliver hurtig slatten...

Anmeld

27. november 2011

Mor Til Oktober Børn

Loa skriver:

Ja der har sikkert været en million af de her tråde, men jeg er simpelthen helt blank, så nu søger jeg lige forslag herinde.....

Isabella er knap halvandet år til jul og jeg aner simpelthen ikke hvad jeg/vi skal give hende. 

Hun har masser af legetøj. Masser af ting hun kan køre på. Hun er en vild og aktiv pige, så ville allerhelst give hende en forhindringsbane

Men da vi skal flytte til februar og ikke får så meget plads, må det helst ikke være for plads krævende.....

Any good ideas?

Mille får en togbane, med et tog hun selv kan sidde på

http://www.toysrus.dk/brands/play2learn/play2learn %202%20i%201-tog.aspx?id=625894

hun var helt vild med den da vi var oppe og købe den

Hun er 14 mdr til jul

Anmeld

27. november 2011

Loa

M&M's Mor skriver:

Hvad med denne her...

http://www.harald-nyborg.dk/merinfo.asp?varenr=4946&Grp=&n=10

Vil ikke anbefale den fra jysk da den hurtig mister faconen eller hvordan man nu skal forklare den da den er lavet i skum så den bliver hurtig slatten...

Ej den ser helt "voksen" agtig ud  

Tak for input, den skal da vist også tjekkes ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.