Julegave til 1 1/2 årig? :O

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. november 2011

Loa

Tina&Martin skriver:

Jeg har lige været i legekæden idag og bl.a. købe bamses hus med figurer og inventar til 399kr...
Ud over det får hun en højdemåler i træ og den der nye cd 3 i 1 med hej for dig og hej for mig...

Nååårh bamses hus var da også en super god idé  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2011

Loa

K&S skriver:

Vi har købt denne fra JYSK, den kan foldes ud til en liggestol

http://www.jysk.dk/359/381/3684600/a/catalog-sales

Ej de var da også bare for søde......

Og de ser bløde ud

Anmeld

27. november 2011

Loa

merle2010 skriver:

jeg giver min datter på halvandet sådan en bærbar cdafspiller med mikrofoner.. hun ELSKER musik, og så kan hun selv gå rundt med sin musik... man kan låse knapperne, så hun ikke kan pille mens den spiller...

den er fra fætter br....

Sejt  

Isabella elsker også musik så den tror jeg da liiiige jeg skal have tjekket ud... Tak for tippet

Anmeld

27. november 2011

Corn

vi giver Aslan en seng... og den er megafed. en brandbil hvor stigerne fungere som sengeheste...

Anmeld

27. november 2011

Loa

Corn skriver:

vi giver Aslan en seng... og den er megafed. en brandbil hvor stigerne fungere som sengeheste...

Hvor gammel er han? 

Anmeld

27. november 2011

K&S

Loa skriver:

Ej de var da også bare for søde......

Og de ser bløde ud

Det er den også  

Anmeld

27. november 2011

Corn

Loa skriver:

Hvor gammel er han? 

Han bliver 18 mdr den 19. december

Anmeld

27. november 2011

Loa

Corn skriver:

Han bliver 18 mdr den 19. december

Dvs han får allerede en stor dreng seng nu? 

Altså der er vel ikke "gitter" for den han får?

Vi har nemlig også snakket om hvornår børn er gamle nok til at få en junior seng, for Isabella kan selv kravle ud af sin tremmeseng, så vi tænker hun lige så godt kunne have en junior seng....  Men om det er alt for tidligt ved jeg ikke...... 

Anmeld

27. november 2011

Corn

Loa skriver:

Dvs han får allerede en stor dreng seng nu? 

Altså der er vel ikke "gitter" for den han får?

Vi har nemlig også snakket om hvornår børn er gamle nok til at få en junior seng, for Isabella kan selv kravle ud af sin tremmeseng, så vi tænker hun lige så godt kunne have en junior seng....  Men om det er alt for tidligt ved jeg ikke...... 

Aslan er den af vores tre drenge der har ligget i tremmeseng længst tid, de to andre var ude af tremmerne inden de fyldte et år, da de alligevel ikke blev i sengen, så synes vi ligeså godt, at de kunne komme i "stor" seng

Aslan har ikke den store "flugt" interesse, men nu synes vi tiden er inde... Så da vi ikke skal holde jul herhjemme, vil vi bruge dagen den 24. på at stille sengen op, inden vi tager til juleaften hos mormor og morfar...

Anmeld

27. november 2011

Loa

Corn skriver:

Aslan er den af vores tre drenge der har ligget i tremmeseng længst tid, de to andre var ude af tremmerne inden de fyldte et år, da de alligevel ikke blev i sengen, så synes vi ligeså godt, at de kunne komme i "stor" seng

Aslan har ikke den store "flugt" interesse, men nu synes vi tiden er inde... Så da vi ikke skal holde jul herhjemme, vil vi bruge dagen den 24. på at stille sengen op, inden vi tager til juleaften hos mormor og morfar...

Fedest 

Blev bare helt i tvivl da jeg kiggede på junior senge på babysam, og der stod at børn var klar fra 3 år, og så tænkte at jeg nok var forkert på den.... 

Men dvs. sådan en lille størrelse kan sagtens finde ud af at ligge i sådan en seng?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.