Flaskebarn og byture, hvordan hænger det sammen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. november 2011

lycly

Jeg hælder vand i flasker hjemmefra og har pulveret med i en plastikæske Nogen gange gør jeg sådan at der er halvt koldt vand i og halvt kogende vand og blander det, så det er lidt lunt til når hun skal have sin flaske

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2011

Camillee

ligesom de andre har svaret så har jeg gerne spurgt om de ville varme den på cafen eller brugt microovnen i centerets puslerum, 
og så har jeg gerne haft en lille termoflaske med, med kogt vand, 
hvis han nu skulle blive sulten på gå turen (:  
- Varmt vand i termoflasken og afkølet i flasken, så kan du blande vandet så den for den rigtigt temp. og putte pulver i bagefter (:

Anmeld

27. november 2011

Tona

Anonym skriver:

Min dreng får flaske, men hvordan skal jeg kunne give ham den når vi er i byen? hvad gør i andre? tager man bare flaske + modermælkserstatning med og varmer det hos en café eller hvordan? 

Man kan vælge at købe de der brikker som fx Nan laver hvor det er klar til at drikke som det er. Så skal det bare hældes i flasken og serveres  Der kan man så vælge at varme det op hvis man er et sted hvor der er micro  

Ellers kan man vælge at have det passende mål vand i sutteflasken og så have sådan en beholder med 3 rum hvor man på forhånd måler den korrekte mængde mme op i hvert rum. Så kan man lige få vandet varmet i en micro og så hælde mme fra et rum ned i flasken og ryste og så er den klar  De her beholdere fås hos Tupperware og i nogle babyforretninger.

Anmeld

27. november 2011

morethanperfect

Anonym skriver:

Min dreng får flaske, men hvordan skal jeg kunne give ham den når vi er i byen? hvad gør i andre? tager man bare flaske + modermælkserstatning med og varmer det hos en café eller hvordan? 

Vi havde en iiamo sutteflaske , hvor man lige kunne varme en flaske til ham på 2 min. Mega smart

Anmeld

27. november 2011

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Anonym skriver:

Du kan også tage en brik med færdigblandet med og ligge den under dynen sammen med babyen. Så er den lun nok til at hælde på flaske og give når den bette bliver sulten. Det er et råd jeg har fået fra en sundhedsplejerske.

Men ellers så en termokande med tempereret  (37 - 40 grader) kogt vand og pulveret ved siden af. Du kan jo måle pulveret af og putte det i en lille bøtte, eller i flasken.

Jeg plejer at time det så jeg giver flaske lige inden vi går, så kan jeg nogen gange nå hjem inden han vil have igen.

Anmeld

27. november 2011

Annette A

Jeg bruger Nan som kan købes på små brikker også. De er drikkeklare og behøver end ikke opvarmning. Så de hældes bare på en ren flaske. Det er helt vildt nemt. Da min anden søn var lille havde jeg kogt vand med i termoholdere så kunne jeg tilsætte pulveret. 

Anmeld

27. november 2011

Anonym trådstarter

Kellie skriver:

Jeg bruger Nan som kan købes på små brikker også. De er drikkeklare og behøver end ikke opvarmning. Så de hældes bare på en ren flaske. Det er helt vildt nemt. Da min anden søn var lille havde jeg kogt vand med i termoholdere så kunne jeg tilsætte pulveret. 

Bruger også brikker til min søn, men kan de godt drikke den når den kun er lunken som den er normalt i brikkerne?

Anmeld

27. november 2011

Annette A

Anonym skriver:

Bruger også brikker til min søn, men kan de godt drikke den når den kun er lunken som den er normalt i brikkerne?

Ja det står også på pakningen at den kan bruges uden opvarmning. Det har jeg gjort siden han blev født og det er gået fint. Men man kan også ligge sutteflasken med mælken under dynen så den opnår kropstemperatur har jeg læst. 

Anmeld

27. november 2011

Nessie

Vi havde drikkeklare brikker med på tur,og indtil han var 4 mdr. varmede vi det. Enten i en mikroovn, eller i en iiamo flaske vi købte. Det var super nemt, og vi behøvede så ikke lede efter en mikroovn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.