Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Min dreng får flaske, men hvordan skal jeg kunne give ham den når vi er i byen? hvad gør i andre? tager man bare flaske + modermælkserstatning med og varmer det hos en café eller hvordan?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Min dreng får flaske, men hvordan skal jeg kunne give ham den når vi er i byen? hvad gør i andre? tager man bare flaske + modermælkserstatning med og varmer det hos en café eller hvordan?
Det plejer vi at gøre Altså hvis vi skal ud og spise og sådan.
Ellers har de i mange centre, sådan nogen puslerum hvor der også er mikroovn
Ja, lige nøjagtig.
Her gør vi sådan at vi har kogt afkølet vand på flasken og så mælkepulveret med os.
Når så lillepigen bliver sulten finder vi som regel et sted hvor vi lige kan få lunet flasken og vupti, så er der mad.
camillakrath skriver: Det plejer vi at gøre Altså hvis vi skal ud og spise og sådan. Ellers har de i mange centre, sådan nogen puslerum hvor der også er mikroovn
Okay mange tak
BigBabyWish skriver: Ja, lige nøjagtig. Her gør vi sådan at vi har kogt afkølet vand på flasken og så mælkepulveret med os. Når så lillepigen bliver sulten finder vi som regel et sted hvor vi lige kan få lunet flasken og vupti, så er der mad.
Okay mange tak, det lige det der med at finde ud af hvad man gør når man ikke bare sådan lige kan rive patten frem
Anonym skriver: Okay mange tak, det lige det der med at finde ud af hvad man gør når man ikke bare sådan lige kan rive patten frem
ha ha, ja lige netop.
Hvis du skal ud og gå en lang tur og der ikke lige er en microovn i nærheden så kan man også købe en lille termotaske, den bruger jeg meget da jeg går mange ture i naturen :-)
Monica
eller købe en varme taske hvor der er flasken med vandet i .. den kan ca holde det varm i 3timer.
Babyklar skriver: eller købe en varme taske hvor der er flasken med vandet i .. den kan ca holde det varm i 3timer.
Jamen holder MME ikke kun i en time? han får sådan noget færdigt lavet noget man bare hælder op og varmer..
Anonym skriver: Jamen holder MME ikke kun i en time? han får sådan noget færdigt lavet noget man bare hælder op og varmer..
uuh det tør jeg ikke svare på, da jeg altid har brugt pulver.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128