tanja. skriver:
hej piger
Har lige nogle spørgsmål ang. amning
Første gang kom amningen aldrig til at fungere så denne gang bliver alle sejl sat ind
Hvilke ammeindlæg er bedst?
har termin 12 maj, ville uld ammeindlæg så os være noget der var brug for?
Suttebrikker, hvilken str vælger man? har set der er forskellige. og hvilket mærke kan i anbefale?
Hvis der er brug for at malke ud er det så bedst med en pumpe eller med hånden?
Kommer sikkert i tanke om mere der hen af men det var lige lidt fra der er helt grøn på det her område
Tanja, Lærke og krøllen (16+1)
Hejsa
Det er nogle meget relevante spørgsmål du stiller

Ammeindlæg brugte jeg dem fra libero + uldindlæg fra matas. Brugte dem sammen med hinanden og det gjorde jeg efter jeg fik brystbetændelse og har ikke haft det siden. Og jeg fødte i Juli og synes ikke det var for varmt at gå rundt med uld om sommeren

Ammebrikker vil jeg helt klar anbefale Pigeon. Jeg fik dem på sygehuset og købte selv et par stykker. Mine var str. M men det kommer helt an på brystvortens str. hvilken man skal købe. Men vent da med at købe dem. Det er jo slet ikke sikkert at du får brug for dem

Men de er i hvert fald guld værd hvis baby har suttet hul

Og brystpumpe vil jeg som de andre anbefale AVENT manuel brystpumpe

Men man skal lige prøve den nogle gange

Men jeg var også rigtig bange for at jeg ikke kunne få gang i amningen, så da jeg var indlagt på sygehuset blev jeg efter hver amning koblet på deres brystpumpe, som er elektrist til BEGGE BRYSTER samtidig

Det var mega smart og fik jo rigtig stimuleret produktionen med denne

Men man følte sig lidt som malkeko når de kom med denne

Men det hjalp i hvert fald mig til at få gang i amningen

Så pøj pøj med det hele
Anmeld