the crime-scene! mini-chefen..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. november 2011

Mor Christa

Babymor2010 skriver:

Haha ja vådservietterne gemmer vi godt væk - kan lige forestille mig et roderi der er værre end skumkludene 

Eeeej, men det var SÅ afslørende det chokolade dér - ville tøsen have morgenmad bagefter?? Noooo way! Jeg er dog glad for, at det ikke var noget med nødder, men så lærte vi ikke at have noget på bordet, som hun kan få fat i 

haha vi har heller ikke noget stående på vores borde, som han ikke må få fingre i! Det er simpelthen for stort et arbejde at rende og holde øje med ham 24/7 .. man lærer vel på den hårde måde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2011

Clisolka

MissChrista skriver:

haha vi har heller ikke noget stående på vores borde, som han ikke må få fingre i! Det er simpelthen for stort et arbejde at rende og holde øje med ham 24/7 .. man lærer vel på den hårde måde

Haha ja lige præcis 

Anmeld

27. november 2011

Maja_4000

Hvor er han bare sød

Anmeld

27. november 2011

Mor Christa

Maja_4000 skriver:

Hvor er han bare sød

hehe han er en bølle

Anmeld

27. november 2011

K&S

MissChrista skriver:

Ja.. Synes lige jeg ville dele den her omgang billeder med Jer, som tydeligt viser hvordan Chefen lige får rodet vasketøjet ud over hele stuen! BØLLE..
Ja, og så er det nok en af de sidste tråde jeg laver i denne kategori - om lidt mere end en uge bliver Victor jo et helt år!!!!!

Here goes...  

Jamen findes der noget bedre end at rode

Skønne billeder

Anmeld

27. november 2011

K&S

Babymor2010 skriver:

Jeg har 2 indtil videre 

På det første billede har hun hugget skumkludene fra puslebodet. Sikke et rod det kan give 

På det næste blev vi opmærksomme på at gemme lørdagsslik væk, når vi går i seng! Tidligt en søndag morgen havde hun hugget mors chokolade - afsløret! 

Hehe, fantastiske billeder - især nummer 2

Og bare vent til hun begynder at rive skumkludene i bittesmå stykker - det tager laaaang tid at rydde op

Anmeld

28. november 2011

Clisolka

K&S skriver:

Hehe, fantastiske billeder - især nummer 2

Og bare vent til hun begynder at rive skumkludene i bittesmå stykker - det tager laaaang tid at rydde op

Gosh... Ja, du siger noget  Vi gemmer dem godt for hende 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.