the crime-scene! mini-chefen..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.093 visninger
16 svar
0 synes godt om
27. november 2011

Mor Christa

Ja.. Synes lige jeg ville dele den her omgang billeder med Jer, som tydeligt viser hvordan Chefen lige får rodet vasketøjet ud over hele stuen! BØLLE..
Ja, og så er det nok en af de sidste tråde jeg laver i denne kategori - om lidt mere end en uge bliver Victor jo et helt år!!!!!

Here goes...  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2011

Clisolka

Haha en lille bandit, er han!  Ja, alt skal rodes igennem nu 

Anmeld

27. november 2011

Mor Christa

Babymor2010 skriver:

Haha en lille bandit, er han!  Ja, alt skal rodes igennem nu 

hahaha ja han er sgu en bandit !! det er så hyggeligt at se på billeder bagefter hihi

Anmeld

27. november 2011

Clisolka

MissChrista skriver:

hahaha ja han er sgu en bandit !! det er så hyggeligt at se på billeder bagefter hihi

Haha ja, det er lidt sjovt at se billeder bagefter - jeg får også lidt crime-scenes-billeder herhjemme med den unge frøken 

Anmeld

27. november 2011

Mor Christa

Babymor2010 skriver:

Haha ja, det er lidt sjovt at se billeder bagefter - jeg får også lidt crime-scenes-billeder herhjemme med den unge frøken 

heheh vis dem ;D Det er såå sjovt at se!

Anmeld

27. november 2011

Clisolka

MissChrista skriver:

heheh vis dem ;D Det er såå sjovt at se!

Jeg har 2 indtil videre 

På det første billede har hun hugget skumkludene fra puslebodet. Sikke et rod det kan give 

På det næste blev vi opmærksomme på at gemme lørdagsslik væk, når vi går i seng! Tidligt en søndag morgen havde hun hugget mors chokolade - afsløret! 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

27. november 2011

Mor Christa

Babymor2010 skriver:

Jeg har 2 indtil videre 

På det første billede har hun hugget skumkludene fra puslebodet. Sikke et rod det kan give 

På det næste blev vi opmærksomme på at gemme lørdagsslik væk, når vi går i seng! Tidligt en søndag morgen havde hun hugget mors chokolade - afsløret! 

ups ups ups Det kan jo ske hehe!
Men ved udemærket hvordan de der skumklude kan svine haha! Eller hvis min lige får fat i våeservietterne.. Han hiver dem ud én efter én - indtil der ikke er flere i .. Sådan en prutbanan! 

Anmeld

27. november 2011

Janni.

En herlig lille bandit 

Anmeld

27. november 2011

Mor Christa

Janni. skriver:

En herlig lille bandit 

hehe, ja han er nu skøn!

Anmeld

27. november 2011

Clisolka

MissChrista skriver:

ups ups ups Det kan jo ske hehe!
Men ved udemærket hvordan de der skumklude kan svine haha! Eller hvis min lige får fat i våeservietterne.. Han hiver dem ud én efter én - indtil der ikke er flere i .. Sådan en prutbanan! 

Haha ja vådservietterne gemmer vi godt væk - kan lige forestille mig et roderi der er værre end skumkludene 

Eeeej, men det var SÅ afslørende det chokolade dér - ville tøsen have morgenmad bagefter?? Noooo way! Jeg er dog glad for, at det ikke var noget med nødder, men så lærte vi ikke at have noget på bordet, som hun kan få fat i 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.