Hej alle tak for de indtl nu svar, det er rart at kunne dele disse ting med nogen,
Jeg ved at jeg burde forlade ham, men åhh hvor er det svært, for såbliver jeg forvirret om han nu osse laver noget eller ej ,,, eller om jeg er for meget osv,
osse fordi han altid er så sød hjemme han både laver mad og gør rent når jeg ikke orker det, selvfølgelig laver jeg også noget, han siger hele tiden hvorhøjt han elsker mig og hvor meget jeg betyder for ham, vores sex liv er også meget godt, jeg syntes ikke der mangler noget i vores forhold som sådan vi holder hånd og om hinanden når vi er ude og kan da også tante kysse offentligt, så det virker bare så forkert at han er utro selvom jeg et eller andet sted måske godt ved at det desværre er sådan det er 
nogen gange tænker jeg jammen er der noget jeg ikke gør god nok eller mangler han noget fra mig siden at han ville være mig utro ... men altså hvis jeg spørge om der er noget jeg unne gøre bedre i vres forhold eller er der noget han føler at han ikke får så siger han bare nej, alt er perfect ! og du er den bedste i verden,
Selvfølgelig er han da en gentelmand (staves) når I er hjemme og alt er godt, og hvorfor mon, han skal da fedte for dig, så du ikke forlader ham, men han har da åbenbart en masse tid ved siden af til at sårer dig rigtig godt og grundig...så lad os kalde det SKUESPIL!
Hvis du har selvrespekt nok og vil se en lysere fremtid, så vil jeg anbefale dig at forlade ham. Hvad har du at samle på? Han giver dig da ikke meget igen, andet end tvivl, sorg og konflikter!
Søde ven, kom videre med dit liv og få dig en fantastisk og lys fremtid med din kommende guldklump, I har fortjent bedre! Ved det er svært og du føler dig sikkert som "Palle alene i verden", men så gør det i det mindste for dit barn og dets fremtid!