jeg tror min kæreste er mig Utro ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.597 visninger
11 svar
0 synes godt om
27. november 2011

louisekanayo

Hej alle,

Jeg bor normalt med min kæreste i Tyskland men er pt i danmark fordi jeg fik angstandfald og havde brug for hjælp, jeg er gravid i 4 månede ,, jeg har gennem flere måneder fundet beskeder på face book til piger han ikke kendte før mig og piger han kendte før mig hvad deres forhold har været ved jeg ikke men i de beskeder er det sådan noget med (ring til mig, ) en anden besked var jeg har brug for at se dig ring til mig så på grund af min kæreste, jeg har så sent som for 2 dage siden fundet billeder i hans email sendt fra en pige sådan nogle billeder hvor hun sidder og gør sig til og kysser med hånden mod kameraet osv jeg skrev til hende hvem hun var og om hun ikke ville lade være at kontakte min kæreste igen, hun svarede i går ( Er du jealoux hahaha) jeg har fundet ud af før at han har profil på nogle dating sider, jeg slettede 1 profil engang som han havede men så en mail på hans mail for også 2 dage siden om en dating side der den 23 har sendt ham en mail, hvor i de skriver tak fordi du har oprettet en profil hos os osv osv, så det vil sige at det må da være der han har oprettet den profil også en side jeg ikke har set ham fåmails fra før, jeg spørg ham om disse ting og han svare hvad for en pige hvad snakker du om du bliver nødt til at stole på mig, det er gamle dating sider fra før jeg mødte dig de bliver bare ved med at sende mails til mig !! og han bliver sur på mig og jeg føler egentlig at han ligger det hele over på mig ! sådan at få det vendt rundt til at jeg er den der tjekker ham ud og mistænker og beskyder ham osv, i juli havde jeg været i Danmark i 14 dage ,, da jeg kom hjemfandt jeg en video i hans tlf en varede 5 secunder tror ikke han var klar over at den var der men med en pige der var i vores lejlighed hun sad og fniste i vores seng og dukkede sig nogen gange under en pude ,, jeg kunne tydeligt høre min kærestes stemme bag kameraet der spurgte pigen er du genert,, jeg panikkede lidt da jeg så den video og spurgte ham direkte om han havde været mig utro og hvem hun var, han benægtede alt det var ikke ham han vidte ikke hvem hun var og det var ikke ham der havde filmet den video, og så pludselig sagde han det var hans kammerats kæreste som havde været på besøg med ans kammerat og kammeraten havde lånt min kærestes tlf til at filme med, altså det er bare sådan nogle latterige undskyldninger, min kæreste har en speciel lys agtig stemme på kamera så jeg ved bare 100 % at det var ham bag kameraet !! han blev også meget sur der selvom jeg ville pakke min taske og skride fra ham blev han ved at benægte ,, han benægter altid uanset hvor mange beviser jeg har !! jeg ved bare der foregår noget der ikke skal foregå, men jeg føler også at jeg ikke kan sige eller gøre noget fordi han benægter konstant !! og jeg har svært ved at forlade ham jeg er et af de uheldige totalt omsorgssvigtede børn så det er hårdt for mig at skulle gå fra en kæreste ja faktisk nærmest umuligt for mig jeg kan ikke forklare hvorfor men jeg ved det har noget med min opvækst at gøre, åhh jeg er så fortvivlet jeg ønsker bare sandheden og at det skal stoppe, det med at skrive og chatte med andre piger det gør så ondt, jeg har været i et forhold før hvor min kæreste der også var utro efter 3 års forhold og bare to alle mine pengeog sked mig et stykke, så jeg idag har en masse gæld takket være ham og min umoden hed og uviden hed,,, men det gør bare så ondt ,, og samme tid kan jeg nu ikke forlade ham, hvorfor skal det altid være  sådan her er det mig der er noget galt med eller hvad sker der her hvad skaljeg gøre !!?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2011

livhemdrup

louisekanayo skriver:

Hej alle,

Jeg bor normalt med min kæreste i Tyskland men er pt i danmark fordi jeg fik angstandfald og havde brug for hjælp, jeg er gravid i 4 månede ,, jeg har gennem flere måneder fundet beskeder på face book til piger han ikke kendte før mig og piger han kendte før mig hvad deres forhold har været ved jeg ikke men i de beskeder er det sådan noget med (ring til mig, ) en anden besked var jeg har brug for at se dig ring til mig så på grund af min kæreste, jeg har så sent som for 2 dage siden fundet billeder i hans email sendt fra en pige sådan nogle billeder hvor hun sidder og gør sig til og kysser med hånden mod kameraet osv jeg skrev til hende hvem hun var og om hun ikke ville lade være at kontakte min kæreste igen, hun svarede i går ( Er du jealoux hahaha) jeg har fundet ud af før at han har profil på nogle dating sider, jeg slettede 1 profil engang som han havede men så en mail på hans mail for også 2 dage siden om en dating side der den 23 har sendt ham en mail, hvor i de skriver tak fordi du har oprettet en profil hos os osv osv, så det vil sige at det må da være der han har oprettet den profil også en side jeg ikke har set ham fåmails fra før, jeg spørg ham om disse ting og han svare hvad for en pige hvad snakker du om du bliver nødt til at stole på mig, det er gamle dating sider fra før jeg mødte dig de bliver bare ved med at sende mails til mig !! og han bliver sur på mig og jeg føler egentlig at han ligger det hele over på mig ! sådan at få det vendt rundt til at jeg er den der tjekker ham ud og mistænker og beskyder ham osv, i juli havde jeg været i Danmark i 14 dage ,, da jeg kom hjemfandt jeg en video i hans tlf en varede 5 secunder tror ikke han var klar over at den var der men med en pige der var i vores lejlighed hun sad og fniste i vores seng og dukkede sig nogen gange under en pude ,, jeg kunne tydeligt høre min kærestes stemme bag kameraet der spurgte pigen er du genert,, jeg panikkede lidt da jeg så den video og spurgte ham direkte om han havde været mig utro og hvem hun var, han benægtede alt det var ikke ham han vidte ikke hvem hun var og det var ikke ham der havde filmet den video, og så pludselig sagde han det var hans kammerats kæreste som havde været på besøg med ans kammerat og kammeraten havde lånt min kærestes tlf til at filme med, altså det er bare sådan nogle latterige undskyldninger, min kæreste har en speciel lys agtig stemme på kamera så jeg ved bare 100 % at det var ham bag kameraet !! han blev også meget sur der selvom jeg ville pakke min taske og skride fra ham blev han ved at benægte ,, han benægter altid uanset hvor mange beviser jeg har !! jeg ved bare der foregår noget der ikke skal foregå, men jeg føler også at jeg ikke kan sige eller gøre noget fordi han benægter konstant !! og jeg har svært ved at forlade ham jeg er et af de uheldige totalt omsorgssvigtede børn så det er hårdt for mig at skulle gå fra en kæreste ja faktisk nærmest umuligt for mig jeg kan ikke forklare hvorfor men jeg ved det har noget med min opvækst at gøre, åhh jeg er så fortvivlet jeg ønsker bare sandheden og at det skal stoppe, det med at skrive og chatte med andre piger det gør så ondt, jeg har været i et forhold før hvor min kæreste der også var utro efter 3 års forhold og bare to alle mine pengeog sked mig et stykke, så jeg idag har en masse gæld takket være ham og min umoden hed og uviden hed,,, men det gør bare så ondt ,, og samme tid kan jeg nu ikke forlade ham, hvorfor skal det altid være  sådan her er det mig der er noget galt med eller hvad sker der her hvad skaljeg gøre !!?

altså undskyld opvækst eller ej, der er ingen der fortjener det der hvis det er det han gør. Jeg ville forlade ham hvis han ikke stoppede med at chatte på DEN måde med andre damer. Det er der ingen der skal finde sig i.

Anmeld

27. november 2011

anna-jonas

Han er IKKE ærlig, og han prøver at give dig dårlig samvittighed over at du er mistænksom. Tror at du skal gøre dig klart, om du kan leve med en mand, der så åbenlyst laver ting, der ikke hører hjemme i et forhold. For hvis du kan se gennem fingre med det, så har i en fremtid.........................men hvis ikke, så skal du nok overveje at flytte i god tid, inden du skal føde. 

Tror ærlig talt at du er bedre tjent uden løgne, mistænksomhed og uvidenhed.

Mette

Anmeld

27. november 2011

louisekanayo

livhemdrup skriver:

altså undskyld opvækst eller ej, der er ingen der fortjener det der hvis det er det han gør. Jeg ville forlade ham hvis han ikke stoppede med at chatte på DEN måde med andre damer. Det er der ingen der skal finde sig i.

Ja jeg ved det jeg burde men hvor er det svært, og især nu når jeg er gravid med ham...

jeg ar lyst til at tage ned til tyskland og bare ud spionere ham !! men det kan jeg jo heller ikke !! kan jo ikke bare sidde udenfor i flere dage !!

Anmeld

27. november 2011

Dinsen

Ved ikke hvad jeg sks sige, men der som en anden skriver, der er ingen der fortjener den behandling... 

Men sender dig et kram...

Anmeld

27. november 2011

livhemdrup

louisekanayo skriver:

Ja jeg ved det jeg burde men hvor er det svært, og især nu når jeg er gravid med ham...

jeg ar lyst til at tage ned til tyskland og bare ud spionere ham !! men det kan jeg jo heller ikke !! kan jo ikke bare sidde udenfor i flere dage !!

at i skal have barn sammen gør bare at du skal tænke igen om du virkelig selv fortjener det her?? og fortjener jeres barn at du konstant skal gå og tænke over hvem han nu er sammen med og hvad han foretager sig. Det er altså ikke dine tanker værd søde. Det er dig selv du skal tænke på. Og jeres kommende barn.

Anmeld

27. november 2011

oOhelene&larsOo

louisekanayo skriver:

Hej alle,

KENDER DET AAAAAAALT for godt selv det der!!! det kunne ligeså godt have været mig for et par år siden der lavede det oplæg der..!!

men mit råd er FORLAD ham, der er noget igang, det er så typisk, og ja det kan jeg sagtens sidde her og sige nu hvor jeg endelig selv er blevet klogere!!

Min eks kæreste var jeg sammen med i 5 år, de sidste to år i vores forhold finder jeg ud af han har haft en anden VED SIDEN AF og BOEDE med hende, og havde HUND med hende.... OG så er det først det hele begynder og gå op for mig, skulle have hørt på mine veninde hvad de havde sagt om ham, og de havde set ham med en anden, men dum og naiv og ung som man er, tror man ikke på det... og ha når man så konfroterede ham med det, jamen så var det jo mine veninder der var fuld af løgn, han var så NEM og tro på... det er så klamt det helt vildt...
sidder her og har virkelig ondt af dig, for jeg kan se mig selv om og om igen og igen i dag i det du siger....

Jeg VED du har haft det svært førhen, og det er IKKE dig der er noget galt med, og jeg ved også at det bliver hårdt det første lange stykke tid efter når du går fra ham her, hvilket jeg VIRKELIG for dig selv OG barnets skyld gør, for det der vil aldrig stoppe..

Jeg vidste at min eks var mig utro 1 gang i det første år vi var sammen, og han sad og tudede og jeg ved ikke hvad over for mig, virkelig gjorde så jeg troede han havde fortrudt det så var for naiv til og lade det forsætte yderligere 4 år..... og havde jeg ikk mødt min kæreste som jeg har nu og er gravid sammen med nu, havde jeg nok desværre stadig hunget efter ham da jeg elskede ham og han var min første rigtige kærlighed jo...

OS selv om jeg vidste han havde hende og han blev ved med at sige han var flyttet fra hende ingen nu, og det var mig han ville ha, så skulle jeg åbenbart have ham min dejlige kæreste jeg har nu, til og tag mig væk derfra, jeg mødte ham en lørdag aften, og gad slet ikke svare min eks hele den aften og resten af weekenden... og vidste der at nu var det endelig slut med min eks og jeg for det er ham her jeg vil ha nu!!!

Håber det gir mening det jeg skriver, vil virkelig bare så gerne hjælpe dig, for ved så meget hvordan du har det lige nu!! 

Tusind af  til dig fra mig 

Anmeld

27. november 2011

louisekanayo

Hej alle tak for de indtl nu svar, det er rart at kunne dele disse ting med nogen,

Jeg ved at jeg burde forlade ham, men åhh hvor er det svært, for såbliver jeg forvirret om han nu osse laver noget eller ej ,,, eller om jeg er for meget osv,

osse fordi han altid er så sød hjemme han både laver mad og gør rent når jeg ikke orker det, selvfølgelig laver jeg også noget, han siger hele tiden hvorhøjt han elsker mig og hvor meget jeg betyder for ham, vores sex liv er også meget godt, jeg syntes ikke der mangler noget i vores forhold som sådan vi holder hånd og om hinanden når vi er ude og kan da også tante kysse offentligt, så det virker bare så forkert at han er utro selvom jeg et eller andet sted måske godt ved at det desværre er sådan det er

nogen gange tænker jeg jammen er der noget jeg ikke gør god nok eller mangler han noget fra mig siden at han ville være mig utro ... men altså hvis jeg spørge om der er noget jeg unne gøre bedre i vres forhold eller er der noget han føler at han ikke får så siger han bare nej, alt er perfect ! og du er den bedste i verden,

Anmeld

27. november 2011

CmarianN

anna-jonas skriver:

Han er IKKE ærlig, og han prøver at give dig dårlig samvittighed over at du er mistænksom. Tror at du skal gøre dig klart, om du kan leve med en mand, der så åbenlyst laver ting, der ikke hører hjemme i et forhold. For hvis du kan se gennem fingre med det, så har i en fremtid.........................men hvis ikke, så skal du nok overveje at flytte i god tid, inden du skal føde. 

Tror ærlig talt at du er bedre tjent uden løgne, mistænksomhed og uvidenhed.

Mette

tilslutter mig lige dette fornuftige svar.

Anmeld

27. november 2011

Mother-love

Du er bedre tjent end det. Og det er jo tydeligt at der foregår noget der ikke høre hjemme i et forhold. Og hvis jeg skal være ærlig så synes jeg du skal gå fra ham for du vil få det værre og værre med tiden og du ødelægger dig selv. For efter det her vil du bruge så forfærdelig mange kræfter på at tjekke om der er beviser på at han er utro også selvom han stoppede. Og det vil ende med at han lageren mail hvor du ikke kender password osv. Hvis han ikke allerede har gjort det. Du vil konstandt tjekke ham. Jeg ved hvad jeg snakker om for har selv været der. Og mistede også mig selv tilsidst og den dag i dag hvor det er 5 år siden har jeg stadig ikke fundet mig selv helt og stoler ikke på nogen. Tjekker også min kærestes Tlf nogen gange har aldrig fundet beviser på noget. Da han aldrig snakker med andre damer. Og stortset ikke har nogen numre til damer i hans Tlf. Jeg har ikke nogen grund til St være mistænklig men det ligger dybt i mig. Og det er svært at få til at forsvinde.

Mit råd er at gå fra ham inden det gårhelt galt og specielt når du er gravid. Så du ikke står med barn og er dybt ulykkelig, for så kan du ikke være der for barnet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.