Hvad laver i lørdag aften?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. november 2011

Maemi

Tullemuzz skriver:

Ja bette var hun synes godt nok de tre uger er gået hurtigt og hun bare vokser husker slet ikke det gik så stærkt med sønnen

Det må sgu være skønt!  
Jeg glæder mig til det engang bliver min tur... Men ja, man hører jo at det altid går SÅ meget stærkere end man regner med Det vokser jo de små guldklumper  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2011

Thalia

Jeg er alene hjemme og nyder roen (og en stor is) mens ungerne sover.

Min mand er i Berlin med et par kammerater, og kommer først hjem i morgen aften. Hvis der da er nogen der gider flyve ham hjem i den storm vi er blevet lovet.

Anmeld

27. november 2011

Maemi

Thalia skriver:

Jeg er alene hjemme og nyder roen (og en stor is) mens ungerne sover.

Min mand er i Berlin med et par kammerater, og kommer først hjem i morgen aften. Hvis der da er nogen der gider flyve ham hjem i den storm vi er blevet lovet.

Åh, hvor dejligt Det er jo skønt med lidt ro til ørene og is til munden, mums!  

Ja, puha... Det er da noget af et vejr de har lovet os! Jeg håber for dig, ham og ungerne at han kommer hjem i morgen  

Anmeld

27. november 2011

Tullemuzz

Maemi skriver:

Det må sgu være skønt!  
Jeg glæder mig til det engang bliver min tur... Men ja, man hører jo at det altid går SÅ meget stærkere end man regner med Det vokser jo de små guldklumper  

Ja det er dejligt og se deres udvikling det går bare alt for stærkt til tider.
Du kan roglit glæde dig
sælvom det selvølgelig ikke altid er lige let med et barn sønnen nåede heldigvis og komme over én vanskelig periode hvor han bare satte os på prøve hele tiden enden lille pigen kom

Anmeld

27. november 2011

Maemi

Tullemuzz skriver:

Ja det er dejligt og se deres udvikling det går bare alt for stærkt til tider.
Du kan roglit glæde dig
sælvom det selvølgelig ikke altid er lige let med et barn sønnen nåede heldigvis og komme over én vanskelig periode hvor han bare satte os på prøve hele tiden enden lille pigen kom

Jeg glæder mig skam, håber at vi snart går igang med pb herhjemme Kan ikke vente... 

Og selvfølgelig er det ikke altid en dans på røde roser med børn, men det er jo en del af det at være forældre og tage ansvar  

Hvor gammel er din søn? Det var da dejligt for jer, at han lige nået at overstå den periode!  

Anmeld

27. november 2011

M&M's Mor

Her har nissen lige været forbi og fået pyntet op så der er julepynt til når pigerne står op...jeps her er det nissen som gør sådan noget til første advent efter vi er gået i seng alle sammen... så det er hvad min lørdagaften er gået med siden vi kom fra juletræsfest hvor vi kunne lægge pigerne direkte i seng...

Anmeld

27. november 2011

Hasselnødden

Husbonden er gået til køjs efter at have set Blinkende Lygter, skal op på arbejde imorgen - Sønnike sover tungt og godt men venter dog på at han på et tidspunkt inden jeg går i seng vågner af et mareridt eller drøm.. en periode han er inde i.. det er faktisk dejligt at kunne gå ind til ham og nusse lidt om ham, tale beroligende til ham og putte dynen omkring ham - så glæder mig faktisk og ellers så sidder jeg på baby.dk og zapper uhæmmet hen over kanalerne.. er ikke faldet for noget endnu. Holder lige pause (overspringshandlinger) fra bachelor, læseriet og noterne

Anmeld

27. november 2011

Tullemuzz

Maemi skriver:

Jeg glæder mig skam, håber at vi snart går igang med pb herhjemme Kan ikke vente... 

Og selvfølgelig er det ikke altid en dans på røde roser med børn, men det er jo en del af det at være forældre og tage ansvar  

Hvor gammel er din søn? Det var da dejligt for jer, at han lige nået at overstå den periode!  

Han blev 2 i juni

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.