Hvad laver i lørdag aften?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

998 visninger
17 svar
0 synes godt om
26. november 2011

Maemi

Hej skønne kvinder og mænd  

Jeg sidder her alene hjemme, og småkeder mig lidt.. 
Har sendt kæresten i byen med gutterne, så her er rimelig tomt
Gider ikke rigtigt at lægge mig til at sove, for ved at jeg alligevel skal ud og hente min berusede kæreste senere  

Så er det jo dejligt at man har baby.dk som en af sine bedste venner, som altid kan holde en med godt selvskab!

Hvad sidder i andre og laver sådan en dejlig lørdag aften klokken  23.45?

Mathilde.  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2011

Frk Mig

Maemi skriver:

Gider ikke rigtigt at lægge mig til at sove, for ved at jeg alligevel skal ud og hente min berusede kæreste senere  

Så er det jo dejligt at man har baby.dk som en af sine bedste venner, som altid kan holde en med godt selvskab!

Mathilde.  

jeg sidder og overvejer at hoppe i seng .. nu syntes jeg at jeg er godt brugt for idag .. manden ligger syg så han er ikke til meget idag og sønnen er os gået kold .. så nu syntes jeg egentlig bare at jeg vil hoppe i seng .. man ved jo aldrig hvornår bette han vågner ..

Anmeld

26. november 2011

Tullemuzz

Maemi skriver:

Mathilde.  

Jeg sidder i stuen og venter lidt på min lille datter vågner og kan få en flaske enden jeg går i seng, imens er kæresten ved og sætte min computer til vores tv så jeg kan hører musik i stuen(har nemlig ikke noget musik anlæg)

Anmeld

26. november 2011

Maemi

Frk Mig skriver:

jeg sidder og overvejer at hoppe i seng .. nu syntes jeg at jeg er godt brugt for idag .. manden ligger syg så han er ikke til meget idag og sønnen er os gået kold .. så nu syntes jeg egentlig bare at jeg vil hoppe i seng .. man ved jo aldrig hvornår bette han vågner ..

Så syntes jeg da at du skal smutte i seng , og så få sovet lidt før den lille vågner Det syntes jeg lyder som en god ide! 

Anmeld

26. november 2011

Maemi

Tullemuzz skriver:

Jeg sidder i stuen og venter lidt på min lille datter vågner og kan få en flaske enden jeg går i seng, imens er kæresten ved og sætte min computer til vores tv så jeg kan hører musik i stuen(har nemlig ikke noget musik anlæg)

Det er da et herligt tidspunkt at lege teknikker på ... 
Håber at han kan finde ud af det , det må da blive så dejligt at kunne høre musik i stuen!

Hvornår skal hende den bette have flaske?  

Anmeld

26. november 2011

Tullemuzz

Maemi skriver:

Det er da et herligt tidspunkt at lege teknikker på ... 
Håber at han kan finde ud af det , det må da blive så dejligt at kunne høre musik i stuen!

Hvornår skal hende den bette have flaske?  

Ja det lyder til og virke hun får bare når hun vågner hvis ikke det bliver for sent, ellers må jeg vække hende hun er kun 3uger så hun har ikke et fast sovemynster endnu desværre

Anmeld

26. november 2011

freiasmor

sidder og ser twilight new moon.. mere I håb om at manden og jeg blev gode venner igen, men det ikke rigtig lykkes, så vi sidder i hver vores sofa og ser film mens jeg sidder på puteren os for ellers kan jeg ikke koncenterere mig om filmen.. !

Anmeld

26. november 2011

nilletøz

Jeg laver ikke så meget, sidder og ser lidt tv (MTV Europr Music Award 2011 køre i baggrunden)

Ellers kigger jeg lidt rundt på Baby.dk og FB.

Burde hoppe i seng, da vi har en meget morgen frisk dreng der synes det er sjovt at stå op kl 5

Anmeld

26. november 2011

Maemi

Tullemuzz skriver:

Ja det lyder til og virke hun får bare når hun vågner hvis ikke det bliver for sent, ellers må jeg vække hende hun er kun 3uger så hun har ikke et fast sovemynster endnu desværre

Dejligt! 

Uhhada, det var da en bette en, tillykke med hende 

Anmeld

26. november 2011

Tullemuzz

Maemi skriver:

Dejligt! 

Uhhada, det var da en bette en, tillykke med hende 

Ja bette var hun synes godt nok de tre uger er gået hurtigt og hun bare vokser husker slet ikke det gik så stærkt med sønnen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.