birthee skriver:
tager hende med på badeværelset og lader hende spise hendes foder mens du er i bad??? har hunden været passet hos dig før??? ellers kan det jo godt være hun er utryg, og derfor skal ud lidt oftere... men ellers burde hun jo kunne holde sig - hvordan er rutinen hos dig i forhold til den hun er vant til???
Knus
Det kan jeg ikke - vores badeværelse er nok 2 kvm 
Det er første gang, ja, og vi kender ikke hinanden godt. MEn hun er en MEGET utryg hund der nærmest er underdanig og bange for mennesker osv. Men hun stoler FULDT ud på mig, det kan jeg mærke. Allerede i aftes, efter 3 timer vi havde haft hende, kravlede hun ind under min dyne og puttede, hvor min bror, der lige kom ind ad døren, slet ikke skulle nærme sig hende og hun vil slet ikke over til min mor, som hun kender. Så jeg ved, at hun ikke er utryg ved mig. Men måske har hun tisset i stuen fordi jeg var i bad, og derfor ikke var der - det ville give mening. Hun har åbenbart været meget utryg i dag, når jeg f.eks. gik på toilet.
Jeg har ingen idé, og hendes forældre er i Holland, så kan ikke skrive til dem. Men de har skrevet en laaang vejledning til mig, men ikk enævnt noget om det, så jeg tror ikke det er noget unormalt
Anmeld