Hvordan gør I? (lidt langt)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. november 2011

Anonym trådstarter

Mor til 2, snart 3 skriver:

Jeg ville sige det lige ud.. Ærlighed frem for alt.. Jeg er gift med min bedste ven. Vi havde sms'et sammen og da vi mødte hinanden kunne vi begge mærke at det skulle være os... Stol på dig selv og dine føelser.

"Stol på dig selv, og dine følelser" .. Hvor har du ret!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2011

Anonym trådstarter

An&Jo skriver:

jaa, men vil det ikke også være skide svært hvis han en dag kommer og siger at han altså skal på date med en anden fordi han gik i den tro at du ikke ville mere??
Vil du ikke foretrække at vide det nu så istedet for om et halvt år måske??

jeg blev ihvertfald utrolig ked af det, og ville ønske jeg havde sagt noget.. men omvendt sidder jeg jo med den dejligste kæreste nu, jeg måtte bare vente lidt længere på ham..

Jo, du har så ret - Det ville være ufatteligt hårdt! Men det ville også være hårdt at slippe ham nu.

Om en måned skal vi ind og se noget comedy, som jeg havde fribilletter til. Men da jeg havde MANGE, spurgte han om han måtte tage hans to kammerater og deres kærester med, det sagde jeg selvfølgelig ja til... Og nu sidder jeg og tænker over, hvorfor han har valgt at tage to par med? Er det fordi jeg skal godkendes? Er det sådan en trippel-date? Eller drømmer jeg bare?

Anmeld

26. november 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Tak for dit svar, søde Sussie!

Hvad tror du han tænker, sådan ud fra det du læser?

At han faktisk går og tænker på dig som en potentiel kæreste og måske kone, men han er lidt bange for at skubbe jer fra hinanden.
Men jeg tror også at han synes du er dejlig, og han vil gerne mere

Anmeld

26. november 2011

An&Jo

Anonym skriver:

Jo, du har så ret - Det ville være ufatteligt hårdt! Men det ville også være hårdt at slippe ham nu.

Om en måned skal vi ind og se noget comedy, som jeg havde fribilletter til. Men da jeg havde MANGE, spurgte han om han måtte tage hans to kammerater og deres kærester med, det sagde jeg selvfølgelig ja til... Og nu sidder jeg og tænker over, hvorfor han har valgt at tage to par med? Er det fordi jeg skal godkendes? Er det sådan en trippel-date? Eller drømmer jeg bare?

selvfølgelig er sådan noget hårdt..

men det lyder da på mig som om at han faktisk gerne vil noget mere.. ellers havde han vel ikke valgt at tage kammerater og kærester med..

så vent den måned og se hvad det ender med.. det kan jo være at han netop vil have dem med fordi du skal vises frem..

Anmeld

26. november 2011

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

At han faktisk går og tænker på dig som en potentiel kæreste og måske kone, men han er lidt bange for at skubbe jer fra hinanden.
Men jeg tror også at han synes du er dejlig, og han vil gerne mere

Åh gud, ak og ve... Hvor er det altså bare indviklet!

Anmeld

26. november 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Åh gud, ak og ve... Hvor er det altså bare indviklet!

Jeg vil gætte på at det er det..han synes nok at det er en passende anledning til at vise dig frem.
Så jeg synes du skal se at få inviteret ham på den middag, og få tingene på plads inden

Anmeld

26. november 2011

Anonym trådstarter

An&Jo skriver:

selvfølgelig er sådan noget hårdt..

men det lyder da på mig som om at han faktisk gerne vil noget mere.. ellers havde han vel ikke valgt at tage kammerater og kærester med..

så vent den måned og se hvad det ender med.. det kan jo være at han netop vil have dem med fordi du skal vises frem..

Jeg ved det er to af hans bedste venner og deres kærester.
Jeg har også mødt begge drengene hurtigt, en enkel dreng.
Tilgengæld ved jeg også at han er alle pigers ven..

Anmeld

26. november 2011

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Jeg vil gætte på at det er det..han synes nok at det er en passende anledning til at vise dig frem.
Så jeg synes du skal se at få inviteret ham på den middag, og få tingene på plads inden

Jeg skal muligvis se ham igen på lørdag .. Hvilke tegn skal jeg kigge efter?

Anmeld

27. november 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Jeg skal muligvis se ham igen på lørdag .. Hvilke tegn skal jeg kigge efter?

Det er jo svært at sige...vær sød ved ham, og vær ærlig...vis at du nyder hans selskab og så få lagt kortene på bordet.
Hvorfor er du så usikker..spring dog ud i det.
Hvis man vil vinde noget, må man også turde gøre en indsats, du kan alligevel ikke springe over en kløft i mere end et spring, vel?? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.