Godaften, de damer 
Ja, først vil jeg starte med at jeg IKKE er desperat, men blot en smule nysgerrig efter hvordan I gør det der med mænd.. Hvordan får I dem på krogen? 
Jeg sidder i den situation at jeg den sidste halvanden måned har set noget til en fyr. Vi har kendt hinanden i nogle år, men aldrig været sammen, dog altid haft et eller andet specielt venskab.
I ved, det venskab hvor man egentlig ikke ved skide meget om hinanden, men alligevel et ret tætte, og render og savner hinanden.
Nå, vi mødtes så i byen en aften. Eller, vi vidste at vi begge var i byen den aften, så vi ringede sammen, og besluttede at mødes på gaden. Vi når lige at kramme hinanden, og så står vi ellers bare og kysser på livet løs. Det endte med at jeg tog med ham hjem, og ja, det ene førte til det andet.
Næste dag tilbragte jeg hjemme ved ham, på sofaen. Vi puttede, så film og hyggede virkelig. Han kørte mig hjem, sent om aftenen.
3 uger senere var jeg til fødselsdag, og igen i byen. I min brandert skriver jeg til min kammerat, at jeg kom ud til ham og sov og hans svar var "OKAY!
"
Ja, det gjorde jeg så, og igen førte det ene til det andet.
14 dage efter skulle jeg ud og hjælpe ham med at male og gøre lidt rent, da han var ved at flytte, og igen ja.. I ved hvad der skete. 
Vi har været meget åbne omkring det. Ikke omkring at vi har været/er sammen, for det er der næsten ingen der ved, men omkring hvorfor vi er det. Vi har snakket meget om at det nok er fordi vi finder en tryghed i hinanden, og vi jo altid har haft det der specielle bånd. "Vi hygger bare" som vi tit siger til hinanden.
Sandheden er bare den at jeg spekulere på det, konstant. Tænk hvis han ligger låg på noget, fordi han tror at JEG ikke vil noget mere, for jeg må jo nok indrømme at JEG måske ligger lidt låg på, fordi jeg tror at HAN ikke vil mere. Kan I følge mig?
Hvordan kommer jeg lige ud af den her?
Jeg er jo enlig mor, så måske er det en for stor mundfuld for ham, trods at han er meget moden, ansvarlig og ufattelig glad for børn, men jeg ved hvor meget han elsker sin frihed.
Vi har tit snakket om forhold. Ikke sådan mellem os to, men hvis der nu har været noget mellem hans venner, eller mellem mine.
Der har jeg jo sådan "i det skjulte" prøvet at beskrive mig selv, for at se hans reaktion.
Et eksempel:
Ham: "X må ikke tage på skitur med os drenge fordi Y ikke kan komme med. Det er sgu lidt nedern"
Mig: "Det kan jeg da godt forstå du synes. Havde det været min kæreste havde jeg sagt "Go' tur, bare fordi jeg ikke kan komme med, skal du da ikke snydes" Jeg vil aldrig tage noget fra min kæreste, som jeg selv ville elske. Det gælder alt fra det impolsive, venskaber, friheden mv. Man skal jo ligesom vende den om, mod sig selv."
Ham: "Det er derfor vi skal giftes" - Efterfulgt af et blink i øjet.
Hvordan skal jeg lige tages sådan en? 
Er det fordi drenge bare er bange for det der 'Familieliv'? Eller hvad er det?
Jeg er virkelig snotforvirret, og ved ikke hvordan jeg skal gribe det an.. HJÆLP!!!! 
Tak fordi du læste så langt, jeg håber det gav mening.
KNUS til jer skønne piger, og glædelig første advent imorgen