Så er det imorgen der skal testes!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. november 2011

Camillos

l.kjoeller skriver:

Er da også HELT urimeligt du skal vente så længe når du har haft så mange sa'er. Forstår ikke de ikke direkte henviser dig til klinik, så i øjeblikkeligt får optimeret jeres chancer med enten ivf eller isci. ved godt det er en omgang at komme igennem (har selv fået icsi) men som du selv skriver har du været meget i gennem og er ved at miste modet. så skal der bare ske noget hurtigt og med ekstra obs på den kommende graviditet så du kan få noget ro. som udgangspunkt ved jeg godt det er sidste stop men vi var igang med behandling og gravide under et år fra vi blev henvist til gynækolog. Kan man ønske anden gynækolog evt ?

Ja det kan man godt, men nu tager hun hånd om mig. Jeg er lidt for overvægtigt til de vil behandle. Så det er en kamp. Hun nævner tit at jeg nok skal nå det inden jeg bliver 30. Er altså 22... bliver lidt sur. Har trods alt kendt min kæreste i 9 år. Og vi vil så gerne have en lille at elske og holde af.. Synes bare det er mange ting jeg skal igennem. 

Kender ikke så meget til icsi osv hvad indebærer det ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2011

l.kjoeller

Camillos skriver:

Ja det kan man godt, men nu tager hun hånd om mig. Jeg er lidt for overvægtigt til de vil behandle. Så det er en kamp. Hun nævner tit at jeg nok skal nå det inden jeg bliver 30. Er altså 22... bliver lidt sur. Har trods alt kendt min kæreste i 9 år. Og vi vil så gerne have en lille at elske og holde af.. Synes bare det er mange ting jeg skal igennem. 

Kender ikke så meget til icsi osv hvad indebærer det ? 

ivf og icsi er begge kunstig befrugtning. forskellen er bare hvor mange sædceller der bruges så har ingen betydning for behandlingen som sådan. men man får et fint befrygtet æg sat op og så er der 33 % chance. der har pco ikke længere nogen betydning. Syns da også det er en dum kommentar hun kommer med der. ønsket er jo lige stort og ved da selv når man har tabt så savner man det endnu mere. håber så meget for dig det hurtigt lykkedes at tabe dig så du hurtigt kan komme i behandling. har de tjekket om der er noget grund til sa'erne ?

Anmeld

27. november 2011

AnneP

Camillos skriver:

Update .. Så negativ . forstår det ikke .. er på 30 dage.. har pco så ingen normal cyklus som min gyn, ellers foreskrev den ville være efter jeg havde været på p piller... 

Aner stadigvæk ikke om jeg er købt eller solgt har nu haft ømme bryster i 14 dage .. Argh.. holder ikke til det! 

Øøøøøøvvvvv!!!! hvor er det bare noget pi*!

det er da bare så fustrerende!!!!

Sender dig 1000vis af kram!

Anmeld

27. november 2011

Camillos

l.kjoeller skriver:

ivf og icsi er begge kunstig befrugtning. forskellen er bare hvor mange sædceller der bruges så har ingen betydning for behandlingen som sådan. men man får et fint befrygtet æg sat op og så er der 33 % chance. der har pco ikke længere nogen betydning. Syns da også det er en dum kommentar hun kommer med der. ønsket er jo lige stort og ved da selv når man har tabt så savner man det endnu mere. håber så meget for dig det hurtigt lykkedes at tabe dig så du hurtigt kan komme i behandling. har de tjekket om der er noget grund til sa'erne ?

Nej de har ikke tjekket nogle grunde endnu .. Andet end 4 dobbelt så mange mandlige hormoner som hos almindelige kvinder. Okay jamen vi har gode celler til rådighed ... 70.000.000 ca. 

Ja håber også snart jeg kan komme i behandling! det vil betyde meget smiler! ... 

Synes bare de er længe om at tage sig sammen og har svært ved at lytte... bliver ked af man føler man bare er en prøve kanin... 

Anmeld

27. november 2011

Camillos

AnneP skriver:

Øøøøøøvvvvv!!!! hvor er det bare noget pi*!

det er da bare så fustrerende!!!!

Sender dig 1000vis af kram!

Tak søde... ja det sq hårdt og irriterende øv øv og atter øv.. nu må fru rød godt komme.. ellers skal jeg igennem måneder med fortsat testhelvede fordi jeg ikke ved om jeg så har haft ægløsning endnu 

Anmeld

27. november 2011

l.kjoeller

Camillos skriver:

Nej de har ikke tjekket nogle grunde endnu .. Andet end 4 dobbelt så mange mandlige hormoner som hos almindelige kvinder. Okay jamen vi har gode celler til rådighed ... 70.000.000 ca. 

Ja håber også snart jeg kan komme i behandling! det vil betyde meget smiler! ... 

Synes bare de er længe om at tage sig sammen og har svært ved at lytte... bliver ked af man føler man bare er en prøve kanin... 

Kan jeg virkelig godt forstå. ønsker dig alt muligt held og lykke hvertfald

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.