Så er det imorgen der skal testes!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. november 2011

Camillos

AnneP skriver:

Håber den er der efter 5 ÅRS prøvelse og 4 SA , så den skal være der og blive siddene!  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2011

AnneP

Camillos skriver:

Håber den er der efter 5 ÅRS prøvelse og 4 SA , så den skal være der og blive siddene!  

4 SA'er, HOLD DA HELT KÆ** -ja undskyld mit "franske"! men hold da op! -syntes bare min ene var et helvede og så x4

Jeg krydser fingrene lidt ekstra hårdt sammen!

for nu skal den være der, -og blive der!

Anmeld

26. november 2011

Camillos

AnneP skriver:

4 SA'er, HOLD DA HELT KÆ** -ja undskyld mit "franske"! men hold da op! -syntes bare min ene var et helvede og så x4

Jeg krydser fingrene lidt ekstra hårdt sammen!

for nu skal den være der, -og blive der!

Ja nemlig ja ! Den skal være der ! ... Må klemme benene sammen. Hvis den heller ikke er der denne gang skal jeg til undersøgelser på Riget for at blive udredt... 

Håber inderligt bare det kommer til at fungere! 

Anmeld

26. november 2011

AnneP

Camillos skriver:

Ja nemlig ja ! Den skal være der ! ... Må klemme benene sammen. Hvis den heller ikke er der denne gang skal jeg til undersøgelser på Riget for at blive udredt... 

Håber inderligt bare det kommer til at fungere! 

puhhhh ja den skal sku være der!!!

håber der kommer en positiv opdatering imorgen!

Anmeld

27. november 2011

Camillos

AnneP skriver:

puhhhh ja den skal sku være der!!!

håber der kommer en positiv opdatering imorgen!

Update .. Så negativ . forstår det ikke .. er på 30 dage.. har pco så ingen normal cyklus som min gyn, ellers foreskrev den ville være efter jeg havde været på p piller... 

Aner stadigvæk ikke om jeg er købt eller solgt har nu haft ømme bryster i 14 dage .. Argh.. holder ikke til det! 

Anmeld

27. november 2011

l.kjoeller

Camillos skriver:

Update .. Så negativ . forstår det ikke .. er på 30 dage.. har pco så ingen normal cyklus som min gyn, ellers foreskrev den ville være efter jeg havde været på p piller... 

Aner stadigvæk ikke om jeg er købt eller solgt har nu haft ømme bryster i 14 dage .. Argh.. holder ikke til det! 

åh nej søde. hvor er det uretfærdigt hvilke slags behandlinger har i været i ? hvis ellers du har mod på at uddybe.

Anmeld

27. november 2011

Camillos

l.kjoeller skriver:

åh nej søde. hvor er det uretfærdigt hvilke slags behandlinger har i været i ? hvis ellers du har mod på at uddybe.

Lige nu er jeg i gang med et vægttab ... og har været i p pille behandling 3 måneder. Havde min sidste menstrations første dag d 29 oktober, uden p piller. 

Jeg har været igennem 4 SA og er nu kommet under vingerne på en Gyn. Hun har opstartet mig i metformin behandling, og de p- piller jeg skulle tage skulle have hjulpet mig på min helt ureagerrelige cyklus som der kan være 1 til 9 måneder imellem!!! 

men synes bare ens cyklus på p piller varer 28 dage, ergo er jeg 2 dage over tid, hvis jeg altså har haft ægløsning. 

Men det korte og lange er jeg har 1½ måned tilbage til at tabe mig omkring 8 kg..har tabt mig 5 kg allerede på 1½ måned. 

Hvis jeg ikke er blevet gravid inden d 16 januar vil du sætte mig i noget hormon behandling og hjælpe mig.. 

Jeg synes det er en lang sej vej, for at få noget hjælp ... er lige nu ved at gå ud af mit gode skind 

Anmeld

27. november 2011

Camillos

Camillos skriver:

Lige nu er jeg i gang med et vægttab ... og har været i p pille behandling 3 måneder. Havde min sidste menstrations første dag d 29 oktober, uden p piller. 

Jeg har været igennem 4 SA og er nu kommet under vingerne på en Gyn. Hun har opstartet mig i metformin behandling, og de p- piller jeg skulle tage skulle have hjulpet mig på min helt ureagerrelige cyklus som der kan være 1 til 9 måneder imellem!!! 

men synes bare ens cyklus på p piller varer 28 dage, ergo er jeg 2 dage over tid, hvis jeg altså har haft ægløsning. 

Men det korte og lange er jeg har 1½ måned tilbage til at tabe mig omkring 8 kg..har tabt mig 5 kg allerede på 1½ måned. 

Hvis jeg ikke er blevet gravid inden d 16 januar vil du sætte mig i noget hormon behandling og hjælpe mig.. 

Jeg synes det er en lang sej vej, for at få noget hjælp ... er lige nu ved at gå ud af mit gode skind 

altså skal have tabt 14 kg i det hele før hun kan hjælpe mig hvis det ikke lykkes at blive gravid på naturlig vis og holde på det.. 

Anmeld

27. november 2011

LISBETH:-)

Meget spændende håber den er der

Anmeld

27. november 2011

l.kjoeller

Camillos skriver:

Er da også HELT urimeligt du skal vente så længe når du har haft så mange sa'er. Forstår ikke de ikke direkte henviser dig til klinik, så i øjeblikkeligt får optimeret jeres chancer med enten ivf eller isci. ved godt det er en omgang at komme igennem (har selv fået icsi) men som du selv skriver har du været meget i gennem og er ved at miste modet. så skal der bare ske noget hurtigt og med ekstra obs på den kommende graviditet så du kan få noget ro. som udgangspunkt ved jeg godt det er sidste stop men vi var igang med behandling og gravide under et år fra vi blev henvist til gynækolog. Kan man ønske anden gynækolog evt ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.