Hvad får jeres, eller hvad mangler de?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. november 2011

grinny

Katte87 skriver:

Det samme her!  manden ønsker sig keyboard, mus og mussemåtte! 

Hehe, gi ham en mussemåtte til 15 kr. :p

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2011

Ka+Ma=Be

grinny skriver:

Hehe, gi ham en mussemåtte til 15 kr. :p

Haha ja!  Det er desværre en bestemt en han ønsker sig Med et eller andet ondsvagt nørdet navn! hehe.

Anmeld

26. november 2011

grinny

Katte87 skriver:

Haha ja!  Det er desværre en bestemt en han ønsker sig Med et eller andet ondsvagt nørdet navn! hehe.

Sådan er det også herhjemme.. Derfor køber han altid sådan noget selv 

Kan simpelthen ikke finde rundt i alle de der navne

Anmeld

26. november 2011

Fenja09

grinny skriver:

Vi har hverken bil elelr båd, så det kan ikke blive sådan noget.. Hader bare når han ingen ønsker har

Synes generelt at mænd er ret dårlige til det med ønsker - når min kæreste skal skrive ønskeliste til familien så er det som regel mig der sidder ved siden af og spørger ham om han ikke ønsker sig det og/eller det.

Jeg giver ham som regel ikke noget af det han ønsker sig, men har "noteret" nogle ting han har nævnt året igennem og køber istedet noget af det. Så har han som regel også selv glemt at det var noget han ønskede sig og det kommer som en overraskelse.

Anmeld

26. november 2011

grinny

Fenja09 skriver:

Synes generelt at mænd er ret dårlige til det med ønsker - når min kæreste skal skrive ønskeliste til familien så er det som regel mig der sidder ved siden af og spørger ham om han ikke ønsker sig det og/eller det.

Jeg giver ham som regel ikke noget af det han ønsker sig, men har "noteret" nogle ting han har nævnt året igennem og køber istedet noget af det. Så har han som regel også selv glemt at det var noget han ønskede sig og det kommer som en overraskelse.

Jeg overvejer godt nok også det ur han viste mig for nogle måneder siden fordi tror han har glemt det fuldstændigt

Anmeld

26. november 2011

TaAsJu

grinny skriver:

Det var godt nok en sød julemand(kvinde) :p

Men her i huset er der en xbox, xbox 360 og en wii og de bliver ALDRIG brugt .. Så tror en playstation bare vil stå og samle støv, hehe..

Jeg fik en playstation 3 sidste år  Tænkte mig ikke lige om et split skeund da jeg sagde jeg gerne ville have den... Men lige så skuffet jeg blev, lige så glad er jeg for den nu... Vi ser film på den, høre musik og ser billeder. Vi bruger den faktisk rigtig meget..

Anmeld

26. november 2011

grinny

Mor til 2, snart 3 skriver:

Jeg fik en playstation 3 sidste år  Tænkte mig ikke lige om et split skeund da jeg sagde jeg gerne ville have den... Men lige så skuffet jeg blev, lige så glad er jeg for den nu... Vi ser film på den, høre musik og ser billeder. Vi bruger den faktisk rigtig meget..

Alt det kan vi på xbox 360 bortset fra billeder.. Så tror slet ikke vi vil komme til at bruge den

Anmeld

26. november 2011

TaAsJu

grinny skriver:

Alt det kan vi på xbox 360 bortset fra billeder.. Så tror slet ikke vi vil komme til at bruge den

nåå ja det er rigtig.. hehe og vi har enda haft en

Anmeld

26. november 2011

TaAsJu

Glemte helt og tilføje manden min får noget der hedder Apple TV som er en fin box der kan et eller andet smart min mand er sikker på han ikke kan leve ude

Anmeld

26. november 2011

grinny

Mor til 2, snart 3 skriver:

Glemte helt og tilføje manden min får noget der hedder Apple TV som er en fin box der kan et eller andet smart min mand er sikker på han ikke kan leve ude

Det lyder smart og nej det kan han helt sikkert ikke leve uden 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.