Hvad får jeres, eller hvad mangler de?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.057 visninger
21 svar
0 synes godt om
25. november 2011

grinny

Ja, de der mænd der? Hvad skal du ha' i julegave?

Min ønsker sig et keyboard og undertøj  Keyboard får han af sin far og undertøj gider jeg simpelthen ikke købe til ham.. 

Har i nogle gode ideer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2011

merichs

grinny skriver:

Min ønsker sig et keyboard og undertøj  Keyboard får han af sin far og undertøj gider jeg simpelthen ikke købe til ham.. 

Har i nogle gode ideer?

Vi giver ikke julegaver til hinanden. Mest fordi vi begge er så dårlig til at finde på noget vi ønsker os og vi har fødselsdag forholdsvis tæt på jul (kæresten har 4 december)

Men i år tror jeg julemanden (alias mig ) lægger en PlayStation 3 under træet

Anmeld

25. november 2011

grinny

merichs skriver:

Vi giver ikke julegaver til hinanden. Mest fordi vi begge er så dårlig til at finde på noget vi ønsker os og vi har fødselsdag forholdsvis tæt på jul (kæresten har 4 december)

Men i år tror jeg julemanden (alias mig ) lægger en PlayStation 3 under træet

Det var godt nok en sød julemand(kvinde) :p

Men her i huset er der en xbox, xbox 360 og en wii og de bliver ALDRIG brugt .. Så tror en playstation bare vil stå og samle støv, hehe..

Anmeld

25. november 2011

merichs

grinny skriver:

Det var godt nok en sød julemand(kvinde) :p

Men her i huset er der en xbox, xbox 360 og en wii og de bliver ALDRIG brugt .. Så tror en playstation bare vil stå og samle støv, hehe..

Haha nej det er nok ikke lige det der skal til så

Et fedt ur så måske

Anmeld

25. november 2011

grinny

merichs skriver:

Haha nej det er nok ikke lige det der skal til så

Et fedt ur så måske

Du siger noget.. Han snakkede en gang om et ur! Og nu kan jeg selvfølgelig ikke huske hvad det er for et eller hvor det er fra.. Jeg må lede  

Anmeld

25. november 2011

merichs

grinny skriver:

Du siger noget.. Han snakkede en gang om et ur! Og nu kan jeg selvfølgelig ikke huske hvad det er for et eller hvor det er fra.. Jeg må lede  

God jagt

Anmeld

25. november 2011

Ka+Ma=Be

grinny skriver:

Har i nogle gode ideer?

Det samme her!  manden ønsker sig keyboard, mus og mussemåtte! 

Anmeld

25. november 2011

Fenja09

Min kæreste ønsker sig i år ting til bilen eller båden og værktøj, men jeg har valgt at give ham Kvium Offset tryk - det har han snakket om længe men ikke noget han har "skrevet" på ønskelisten.

Kan dog godt være at vi helt dropper at give hinanden julegaver og istedet køber et nyt tv

/Fenja

Anmeld

26. november 2011

grinny

merichs skriver:

God jagt

Jeg fandt det Kunne huske han en gang havde sendt et link på facebook så måtte lige kigge alle beskederne igennem

Anmeld

26. november 2011

grinny

Fenja09 skriver:

Min kæreste ønsker sig i år ting til bilen eller båden og værktøj, men jeg har valgt at give ham Kvium Offset tryk - det har han snakket om længe men ikke noget han har "skrevet" på ønskelisten.

Kan dog godt være at vi helt dropper at give hinanden julegaver og istedet køber et nyt tv

/Fenja

Vi har hverken bil elelr båd, så det kan ikke blive sådan noget.. Hader bare når han ingen ønsker har

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.