Hvornår kan/må baby sove ude?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. november 2011

Madam Blå

Kofoed. skriver:

Men det skal være åndbart, ellers sveder de helt vildt. Men husk der er forskel på kropsvarme, Ana må fx kun have body, sparkedragt (eller buks og bluse), fleecedragt, hue, hansker ellers kamp sveder hun, hvor andre børn skal have 7 lag tøj - så det jeg vil hen til, prøv jer frem og invistere ikke i for meget få i ved noget.

Vent til SP godkendelse, for der kan være specille forbehold vi ikke kender til.

Ja, hun er også en varm lille en. Så hun skal heller ikke have for meget på - men vi må jo prøve os frem Når vi er ude at gå en turhar hun body, bluse og buks og en bomuldsdragt og bomuldshueog vanter. Og hun fryser bestemt ikke. Så hun skal ikke have så meget på -  endnu i hvert fald

Der er ingen forbehold med lillepigen. Ikke længere Vi har haft vores kampe med at hun ikke tog på, men det er vi heldigvis ovre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2011

Kofoed.

Madam Blå skriver:

Ja, hun er også en varm lille en. Så hun skal heller ikke have for meget på - men vi må jo prøve os frem Når vi er ude at gå en turhar hun body, bluse og buks og en bomuldsdragt og bomuldshueog vanter. Og hun fryser bestemt ikke. Så hun skal ikke have så meget på -  endnu i hvert fald

Der er ingen forbehold med lillepigen. Ikke længere Vi har haft vores kampe med at hun ikke tog på, men det er vi heldigvis ovre

Jeg mener min sp sagde 4 uger, så det er meget forskelligt hvad de siger, kan man høre her inde.

Hehe så i kender alt til det med et varmt barn

Anmeld

25. november 2011

Madam Blå

Kofoed. skriver:

Jeg mener min sp sagde 4 uger, så det er meget forskelligt hvad de siger, kan man høre her inde.

Hehe så i kender alt til det med et varmt barn

Ja, det er meget forskelligt Men nu skal vi også lige finde en vogn, så hun når nok at blive lidt mere end fire uger. Vi bor på fjerde, og jeg bærer ikke vores store Emmaljunga helt herop

Ja, hun er et varmt barn! Man skal virkelig passe på med at give hende for megt tøj på.

Anmeld

25. november 2011

Kofoed.

Madam Blå skriver:

Ja, det er meget forskelligt Men nu skal vi også lige finde en vogn, så hun når nok at blive lidt mere end fire uger. Vi bor på fjerde, og jeg bærer ikke vores store Emmaljunga helt herop

Ja, hun er et varmt barn! Man skal virkelig passe på med at give hende for megt tøj på.

Hehe, du er lidt kedelig (Uden elevator?!?!?!)

Ja, det er vores største dilemma

Anmeld

25. november 2011

Madam Blå

Kofoed. skriver:

Hehe, du er lidt kedelig (Uden elevator?!?!?!)

Ja, det er vores største dilemma

Hehe - ja, det er jeg Ja, UDEN elevator.. Så du kan tro jeg får nogle stramme baller inden længe! haha

Anmeld

25. november 2011

Kofoed.

Madam Blå skriver:

Hehe - ja, det er jeg Ja, UDEN elevator.. Så du kan tro jeg får nogle stramme baller inden længe! haha

Anmeld

29. november 2011

KLN

Det er ikke for tidligt. Allerede da vores datter var to dage gammel blev barnevognen luftet. Vi ventede dog med at lade hende sove ude på altanen til SP havde sagt god for det.

Nu er hun fem uger og sover simpelthen så godt i barnevognen på altanen.. Hun har hue, luffer og en god tyk trøje/jakke over sit normale tøj og så et tæppe og en dyne - og det passer til hende.

Vær opmærksom på ikke at lægge babyen ud, når det er tåget. Vi har i hvert fald fået at vide, at det ikke er godt for dem.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.