Hvor er mine mysser?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. november 2011

DitteFisk

MoarHvidovre skriver:

Luka er 4 år og han kysser mig gerne og er ligeglad med at alle de andre kigger. SKØNT

Det kunne sønnike herhjemme godt lære lidt af ;D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2011

wamse

Jeg har en søn på 16 år, der gerne vil mysse mig, og er ligeglad med om andre ser det og han vil også gerne holde i hånden.................

Ha ha ha nej selvfølgelig vil han da ikke det, og har ikke villet det i mange år

jeg tror det er vigtigt at respektere barnets fravalg 

Men jeg får til gengæld mange kram her hemme og jeg får af vide af min 16 årige at han elsker mig, og at jeg er verdens bedste mor

Det ville jeg ikke undvære for noget i verden

Anmeld

25. november 2011

Dot D

Jeg/vi får mysser i massevis hver eneste dag. Vores unger er rigtigt glad for en farvelmysser (eller 10) hej-igen-mysser, bare -lige-en-mysser og godnat-mysser. De er 3,5 og 7 år.. 

Måtte dog lige stoppe Sophie i sidste uge(7år) hun ville kysse hele tiden, og var ved at dø af grin hver gang, for når hun så sit snit til det, så stak hun tungen i munden på mig. Det var lige lidt for grænseoverskridende. Hun kunne ikke se det og ville selvfølgelig have en forklaring. Sagde at det var noget man gjorde med sin kæreste........ når man var 20 år, hi hi...

Anmeld

16. december 2011

maria87

Gigl skriver:

Ja, den alt for store 4-årige dreng synes så sjældent at han gider mysse sin mor længere! HVAD er nu DET for noget!? Han plejer rundhåndet at dele ud af sine lækre mysser!

Det kan da dårligt passe at jeg kan aflevere ham i børnehaven og at han så ikke har brug for en mysser mere? For DET har hans mor, skulle jeg hilse og sige!

Hvornår gad jeres poder ikke det fis mere med mysser? Jeg troede jeg havde masser af mys til gode endnu!

min søn på 5 år gider slet ikke mysser mere... det gad han allerede ikke for 4 månder siden... 

så nu får han et kys på kinden og en krammer når jeg aflervere ham i børnehaven... 

de blir så hurtig store.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.