Hvor er mine mysser?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.972 visninger
13 svar
0 synes godt om
25. november 2011

DitteFisk

Ja, den alt for store 4-årige dreng synes så sjældent at han gider mysse sin mor længere! HVAD er nu DET for noget!? Han plejer rundhåndet at dele ud af sine lækre mysser!

Det kan da dårligt passe at jeg kan aflevere ham i børnehaven og at han så ikke har brug for en mysser mere? For DET har hans mor, skulle jeg hilse og sige!

Hvornår gad jeres poder ikke det fis mere med mysser? Jeg troede jeg havde masser af mys til gode endnu!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2011

SussieThyssen

Gigl skriver:

Ja, den alt for store 4-årige dreng synes så sjældent at han gider mysse sin mor længere! HVAD er nu DET for noget!? Han plejer rundhåndet at dele ud af sine lækre mysser!

Det kan da dårligt passe at jeg kan aflevere ham i børnehaven og at han så ikke har brug for en mysser mere? For DET har hans mor, skulle jeg hilse og sige!

Hvornår gad jeres poder ikke det fis mere med mysser? Jeg troede jeg havde masser af mys til gode endnu!

Så må du jo bare kræve dine kys lidt endnu

Min på 14 vil stadig gerne kysse mor på kinden, men kun når andre ikke ser det..og sådan skal det også være
Og så elsker han at kramme til goddag, farvel og godnat.

Kærligst
Sussie

Anmeld

25. november 2011

DitteFisk

SussieThyssen skriver:

Så må du jo bare kræve dine kys lidt endnu

Min på 14 vil stadig gerne kysse mor på kinden, men kun når andre ikke ser det..og sådan skal det også være
Og så elsker han at kramme til goddag, farvel og godnat.

Kærligst
Sussie

Årh hvor herligt

Og du kan tro jeg stjæler mine retmæssige mys her og der

Anmeld

25. november 2011

StineW79

Profilbillede for StineW79
Åårrhhh du er da heldig at du har ku få helt indtil han blev 4 år... Ej spøg til side! Her er hun kun lige blevet 3 år og nogle dage starter hun med at sige " i dag er der lukket for alle mysser" også ka vi da ellers tigge og be nok så meget uden at få et eneste lille mys, lige indtil hun ska i seng, hvor hun så siger at nu er der åbnet for mysserene igen. Så får vi til gengæld altid rigtig mange de dage hvor hun gerne vil mysse! Det er så hårdt at gå en hel dag uden mysser! Vh Stine

Anmeld

25. november 2011

DitteFisk

StineW79 skriver:

Åårrhhh du er da heldig at du har ku få helt indtil han blev 4 år... Ej spøg til side! Her er hun kun lige blevet 3 år og nogle dage starter hun med at sige " i dag er der lukket for alle mysser" også ka vi da ellers tigge og be nok så meget uden at få et eneste lille mys, lige indtil hun ska i seng, hvor hun så siger at nu er der åbnet for mysserene igen. Så får vi til gengæld altid rigtig mange de dage hvor hun gerne vil mysse! Det er så hårdt at gå en hel dag uden mysser! Vh Stine

Det hører da heller ingen steder hjemme når de i den alder frasiger sig mys! Det kan tids nok komme i puberteten eller når de flytter hjemmefra!

Anmeld

25. november 2011

StineW79

Profilbillede for StineW79
Ja jeg ved ik hva det ligner. Har også sagt til hende at det er en fejl i hendes opdragelse, som vi ska have lavet om på med det samme!! Heldigvis gir hun så de bedste krammer og dem er der altid åben for. Syntes godt nok også det er tidligt! Vh Stine

Anmeld

25. november 2011

Nessie

Vi er heldige hvis vi får 2 mysser om måneden

Han har aldrig brudt sig om at blive kysset på munden, vil gerne kysses på kroppen og hele hovedet, men på munden er en sjælden begivenhed

Anmeld

25. november 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Luka er 4 år og han kysser mig gerne og er ligeglad med at alle de andre kigger. SKØNT

Anmeld

25. november 2011

DitteFisk

StineW79 skriver:

Ja jeg ved ik hva det ligner. Har også sagt til hende at det er en fejl i hendes opdragelse, som vi ska have lavet om på med det samme!! Heldigvis gir hun så de bedste krammer og dem er der altid åben for. Syntes godt nok også det er tidligt! Vh Stine

Godt mor er stærkest, og kan STJÆLE et mys

Anmeld

25. november 2011

DitteFisk

Nessie skriver:

Vi er heldige hvis vi får 2 mysser om måneden

Han har aldrig brudt sig om at blive kysset på munden, vil gerne kysses på kroppen og hele hovedet, men på munden er en sjælden begivenhed

Aaaaltså!
Nå men det kan også være jeg bare må på mysse-rehab!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.