Jeg har søgt og søgt på nettet men kan ikke finde svar nogle steder.
Sagen drejer sig om at min ekskæreste jo har svindlet i mit navn men nu er dømt skyldig og troede egentligt at det så var overstået men næh, nej da.
En advokat har kontaktet mig på vegne af hans klient som min ekskæreste har svindlet og han mener at det er efter hans overbevisning at jeg har tilsidesat min handlepligt da jeg ikke har reageret på de rykkere der er sendt afsted. ( de 2 adresser min ekskæreste har skrevet på fuldmagten har jeg ALDRIG boet på, så lidt svært at reagere på dem) så han mener at jeg skal betale retsafgiften på 500 kr og inden 10 dage, ellers ryger den til fogedretten. Da jeg endelig får en regning tilsendt på min rigtige adresse reagerer jeg promte og kontakter advokaten og får tilsendt de papirer, så jeg kan gå til politiet og få ham meldt og det på trods af at min datter ikke engang er 1 måned på det tidspunkt, så synes jo jeg gør min pligt. Jeg mener jo ikke at jeg skal betale og har heller ikke i sinde at gøre det men hvad gør jeg så nu??? Det er jo ikke mig der har begået noget kriminelt og ikke mig der har ment at en skriftlig formular uden billedlegimitation er nok til at udstede kontokort.
Derimod har jeg ventet over 2 år på først at politiet efterforsker sagen og egentlig lægger den på hylden igen, efter samtale med min eks. men heldigivis er jeg da vedholdende og bliver ved med at høre til hvordan det står til. Det er mig der troligt render ned til politiet efter min vidneindkaldelse. Mig der er blevet psykisk belastet, ved at skulle sætte mig op til at møde i retten og se på en mand jeg er direkte bange for. For så at det går i vasken da de ikke kan finde manden og forkynde for ham. Først femte gang lykkes det endelig. Så håber meget på nogen kan hjælpe og guide mig lidt.
Undskylder mit lange indlæg.....
Anmeld