chihuahua :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. november 2011

TR

Dianaaa skriver:

tak for svar

ja hun er skøn,

Jeg ved jo ikk helt hva str hun er. min er tynd og lille .. ( altså hun får mad )

Men du kan jo også gør det, at købe en s og så prøv den på hende ..

hvis det ikke er en bestemt du vil have, må du gerne få dem jeg har .. Hvis bare du selv betaler porto ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2011

Dianaaa

B&J skriver:

alt fra en str 20 til 25 men tror en str 20 er lige hende da hun er så lille... nu ved jeg ikke hvor du kommer fra men i de fleste må du jo gerne tage hunden med ind og prøve den den må du da i foderland

det vidste jeg slet ikke  men det ved jeg så nu

Anmeld

25. november 2011

MissTas

Dianaaa skriver:

hej piger , er der nogen er jer der hvad str. en  chihuahua på 2,2 kg bruger ? vil nemlig have en vinter jakke/dækken til hende (og ja nogen syntes det er synd og skørt, men så længe  det ikke genere den så syntes jeg det okay ! )

Hej

Jeg har en meget lille han chihuahua som vejer omkring 1,6-1,7 kg. Hans vinterjakke som er et rigtigt hundemærke, fashion dog er en str. 24 og passer ham så PERFEKT .. så din skal nok være en str. 26 vil jeg tro

Anmeld

25. november 2011

Dianaaa

MissTas skriver:

Hej

Jeg har en meget lille han chihuahua som vejer omkring 1,6-1,7 kg. Hans vinterjakke som er et rigtigt hundemærke, fashion dog er en str. 24 og passer ham så PERFEKT .. så din skal nok være en str. 26 vil jeg tro

okay. jeg må prøve mig frem

Anmeld

25. november 2011

Dianaaa

tak for svar alle

til jer der har chihuahua. hvad for noget foder bruger i ?

Anmeld

25. november 2011

B&J

Dianaaa skriver:

tak for svar alle

til jer der har chihuahua. hvad for noget foder bruger i ?

når jeg skal have hund vil jeg helt klart bruge acana bruger det dog til min kat nu .. fordi der er et højt kødindhold 60% kød ingen farvestoffer ingen ting din hund kan få allergi af for der er ingen korn i også er der ca 40 frugt og vitaminer rødder osv... alt det der er godt for hunden.. de har nemlig ikke noget at bruge det korn til det ryger hun ud bag ud og der er en høj optagelighed (staves)

Anmeld

25. november 2011

raveolution22

Dianaaa skriver:

hej piger , er der nogen er jer der hvad str. en  chihuahua på 2,2 kg bruger ? vil nemlig have en vinter jakke/dækken til hende (og ja nogen syntes det er synd og skørt, men så længe  det ikke genere den så syntes jeg det okay ! )

GUD din lille hund ligner min søsters.. hendes vejer godt 2,5 kg og bruger str. M i jakker.  

Anmeld

28. november 2011

Savannah

Dianaaa skriver:

Min chi (blanding) vejer vel 2,5 kg og hun bruger S. Jeg har købt et vinterdækken fra Buster til det kolde vintervejr. Hun fryser allerede nu på aftenturen. Det generer hende slet ikke, jeg gav knap 300 kr i MAXI ZOO - Tag vovsen med derind og prøv dem de har. De har været rigtig søde til at vejlede mig - Jeg er ihvertfald rigtig glad for at hun prøvede den før jeg købte den!

Anmeld

28. november 2011

Savannah

^^ Hun får Royal Canin og har aldrig fået andet.
Men jeg vil anbefale dig at tage i MAXI ZOO (dem er jeg glade for) og få vejledning til påklædning og foder.

Knus

Anmeld

28. november 2011

GønskE

Dianaaa skriver:

Har Selv en lille pige på 2,1, og hun bruger S for det meste.. Hun gad ikke gå med jakke i starten skal det lige siges, men i dag er det intet problem, fordi hun fik tiden til at vænne sig, inden vinter bare lige så du forberedt på den nok ikke gider røre sig overhovedet de første par gange - og da jeg havde min amstaff, han havde også dækken på om vinteren, fordi hans pels var helt kort og fin, og han kunne ikke holde varmen, når han stod ude foran Føtex, mens vi handlede og gav vi haM det ikke på, brød han ud af selen og løb ind i Føtex til os fordi han frøs

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.