chihuahua :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.760 visninger
20 svar
0 synes godt om
25. november 2011

Dianaaa

hej piger , er der nogen er jer der hvad str. en  chihuahua på 2,2 kg bruger ? vil nemlig have en vinter jakke/dækken til hende (og ja nogen syntes det er synd og skørt, men så længe  det ikke genere den så syntes jeg det okay ! )

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2011

TR

hej piger , er der nogen er jer der hvad str. en  chihuahua på 2,2 kg bruger ? vil nemlig have en vinter jakke/dækken til hende (og ja nogen syntes det er synd og skørt, men så længe  det ikke genere den så syntes jeg det okay ! )

str. S/M ,..

Har selv en på 1,7 kg og hun bruger xs/s .. eller har brugt, hun gider ikk at gå med det ,,,

P.s. hvor er den søøøøøød

Anmeld

25. november 2011

Isabella_mor

syntes ikke det er synd, mange af de små hunde har rigtig svært ved at holde på Varmen i de kolde vinterdage.. så et dækken er en rigtig god optimal løsning for at ens lille hund kan holde sig varm..

de har nogle rigtig gode dækner i MAXI ZOO.. og der må du½ gererne have din hund med ind og prøve de forskellige størrelser så du finder en der passer til netop din hund..

jeg vil abefale et dækken fremfor en eller ande jakke bare fordi den er flot.. det sksal være noget der fungere optimalt.. lidt ligesom at give sit barn en flyverdragt på når der er rigtig koldt i stedet for en fleece hvis barnet skal lege udenfor.. 

Anmeld

25. november 2011

B&J

alt fra en str 20 til 25 men tror en str 20 er lige hende da hun er så lille... nu ved jeg ikke hvor du kommer fra men i de fleste må du jo gerne tage hunden med ind og prøve den den må du da i foderland

Anmeld

25. november 2011

Benjamins'mor

Vil bare lige sige, IH hvor er den sød! Og jeg synes bestemt ikke det er hverken synd eller skørt. De kan jo også fryse ligesom os andre.

Anmeld

25. november 2011

Dianaaa

isabellamor skriver:

syntes ikke det er synd, mange af de små hunde har rigtig svært ved at holde på Varmen i de kolde vinterdage.. så et dækken er en rigtig god optimal løsning for at ens lille hund kan holde sig varm..

de har nogle rigtig gode dækner i MAXI ZOO.. og der må du½ gererne have din hund med ind og prøve de forskellige størrelser så du finder en der passer til netop din hund..

jeg vil abefale et dækken fremfor en eller ande jakke bare fordi den er flot.. det sksal være noget der fungere optimalt.. lidt ligesom at give sit barn en flyverdragt på når der er rigtig koldt i stedet for en fleece hvis barnet skal lege udenfor.. 

okay tak for svar

der er bare mange som ikke selv har sådan en hund som kæfter op om hvor synd det er og bla bla bla. men heldigvis ved jeg bedst selv hvad der godt eler skidt for min hund, jeg gør jo ikke som paris hiltion som bruger den som tilbehør, DET er synd hehe

regner også med at jeg vil købe et dækken og en  fin jakke bare for sjov og spas

Anmeld

25. november 2011

Dianaaa

TR skriver:

str. S/M ,..

Har selv en på 1,7 kg og hun bruger xs/s .. eller har brugt, hun gider ikk at gå med det ,,,

P.s. hvor er den søøøøøød

tak for svar

ja hun er skøn,

Anmeld

25. november 2011

Dianaaa

Benjamins'mor skriver:

Vil bare lige sige, IH hvor er den sød! Og jeg synes bestemt ikke det er hverken synd eller skørt. De kan jo også fryse ligesom os andre.

tak  det er jo det, men det er der bare mange der ikke tænker over

Anmeld

25. november 2011

Janni.

Skøn hund!

Mener de måler fra halsbåndet og til starten af halen. Men ellers må man langt de fleste steder tage hunden med ind for at få det rigtige udstyr, især når hunden er så lille og dejlig som din 

Anmeld

25. november 2011

Isabella_mor

Dianaaa skriver:

okay tak for svar

der er bare mange som ikke selv har sådan en hund som kæfter op om hvor synd det er og bla bla bla. men heldigvis ved jeg bedst selv hvad der godt eler skidt for min hund, jeg gør jo ikke som paris hiltion som bruger den som tilbehør, DET er synd hehe

regner også med at jeg vil købe et dækken og en  fin jakke bare for sjov og spas

jeg har også selv hund. og han har også et dækken og nogle frakker. men vi bruger dem ikke fordi at de sidder utrolig dårligt på ham. han har en underlig kropsbygning i forhold til alle de modeller man kan købe... 

ja men folk der ikke har hund skal bare lukke i. for de tænker ikke før de taler når de begynder at plabre ud om ting de tror der er bedst for et dyr de ikke ved en skid om..

men her er der også store hunde der har behov for et dækken, Mest de korthårede dyper... f.eks. en Mynde... de er jo ekstremt tynde og har meget kort pels.. de skal have dækken på om vinteren.. 

Chihuahua og ja generelt de små korthårede hunde har godt af at få et dækken på.. især når der er frost.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.