Dianaaa skriver:
okay tak for svar 
der er bare mange som ikke selv har sådan en hund som kæfter op om hvor synd det er og bla bla bla. men heldigvis ved jeg bedst selv hvad der godt eler skidt for min hund, jeg gør jo ikke som paris hiltion som bruger den som tilbehør, DET er synd hehe
regner også med at jeg vil købe et dækken og en fin jakke bare for sjov og spas 
jeg har også selv hund. og han har også et dækken og nogle frakker. men vi bruger dem ikke fordi at de sidder utrolig dårligt på ham. han har en underlig kropsbygning i forhold til alle de modeller man kan købe...
ja men folk der ikke har hund skal bare lukke i. for de tænker ikke før de taler når de begynder at plabre ud om ting de tror der er bedst for et dyr de ikke ved en skid om..
men her er der også store hunde der har behov for et dækken, Mest de korthårede dyper... f.eks. en Mynde... de er jo ekstremt tynde og har meget kort pels.. de skal have dækken på om vinteren..
Chihuahua og ja generelt de små korthårede hunde har godt af at få et dækken på.. især når der er frost.
Anmeld