signe. skriver:
på sin vis kan jeg godt følge dig, og på anden vis ikke(sådan er det jo ind i mellem
)
Hvis en skulle få lyst til at låne et billede af mig, ville jeg måske også være temmelig ligeglad. Men hvis de nu lånte et af mine børn, lagde dem ud et andet sted på nettet, hvor jeg ikke lige ville finde det, og skrev noget om billedet(ikke så meget at det er vedkommendes søn, men måske noget andet, som måske kunne være seksuelt orienteret) så ville jeg have det rigtig dårligt, og ikke føle at jeg havde kontrol over hvilke personer der kigger på mine børn.
Jeg vil mene at der kan komme mange dårlige ting ud af at ens børnebilleder kommer i ukendte hænder. At en profil herinde bruger andres børn som ens egne, kan man jo hurtigt afklare og f¨å ordnet, men ikke sikkert der er den samme overvågning på så mange andre hjemmesider ude i Internettet.
Ha´en god dag 
Det er helt rigtigt med ens børn..men der må man jo så sørge for netop, som vi gør her på b.dk at man ikke må kunne se noget på billederne, der kan misbruges.
Et billede af et barn, der er påklædt, som måske sidder i sandkassen, eller ligger på legetæppet, kan jo netop ikke bruges til noget som helst, eller billeder som er lidt tågede på den ene eller anden måde.
Men ja..vi er helt enige hvad det angår.
Og som jeg skriver, så er det jo let at vurdere om ens billede kan gøre nogen skade/kan misbruges, og kan det ikke det, jamen så sker der intet ved at lægge det på.
Naturligvis er vi jo så forskellige i forhold til vores åbenhed udad til mod verden, men ligefrem blive så hys, at man melder ud, at nu må ingen se dit eller dat, eller nu tør man ikke stole på nogen, man møder og snakker med på nettet, det er med til at skabe en utrolig dårlig stemning, folk bliver kede af det og utrygge, og det er det jeg personligt gerne vil undgå..både her på b.dk, som jeg elsker, men også generelt.
Ærlighed er en dyd, men vi kan ikke beskytte os mod mennesker som har en eller anden psykisk brist, hverken her eller ude i samfundet. Hemmeligheden ligger jo i, at man tænker over om det man siger/skriver kan bruges negativt mod en, og kan det ikke det, jamen så kan man roligt være den man er, fuldt ud og åbent.
Og endelig..med mindre man er en eller anden royal eller kendis, jamen så er der såmænd ingen gennemsnitsmennesker, der er så interessante, at deres liv og virke, gør dem mere specielle end andre..inkl. undertegnede