Ja undsyld men måtte ud med det jeg har lige læst og læst og læst på baby.dk og jeg overvejer godt nok af slette alle mine billeder osv efter alt det jeg har læst.
Nu hved jeg snart ikke hvem man skal tro på herind ja undskyld men der sker godt nok nogle underlig ting disse dag her som får en til af tænke og bleve skuffe osv.
Jeg har altid sagt ærlighed troskab og åbenhed er tre vigtigt ting og af man kommer længst med det og det står da stadig i min magt og man skal ikke sig nået eller skrive nået som ikke er sandt så heller holde det i sig selv.Mener jeg jo så bare.Eller ja så kan det bleve brugt mod en selv så det er jo på til en selv jeg syntes bare ikke om løgne osv.
Der er så nogle stykker af jer herind især jer jeg har mødt i IRL som jeg så godt tør stol på og håbe mega meget af møde flere osv og håber jeg da stadig men man blever lidt bange osv om ting folk nu skriver herind passer eller det er falsk osv.
Men for mig er åbenhed ,troskab og ærlighed vigtigt i liv men stadig har man også lov til af holde lidt på ting inden i en selv.
Jeg ville bare sig tak til alle jeg har lært og kende indtil nu og håber på af møde flere IRL.Ja også ville jeg bare gerne lige ud med havd jeg lige følte og tænkte efter af læse og læse de sdiste dag her på baby.dk omkirng falske profiler osv.Må indrømme jeg skrev også til person og ja der er sikker en del falske profiler her på baby.dk og man skal nok passe bedre på sin billeder osv.
Så jeg lave lidt om nu herind som f.eks hvis nogle ville se vores hjemmeside f.eks så skriv privat til mig.Billeder med kode på også.For jeg gider ikke opleve en anden kvinde/mand bruger mine børn som hendes/hans UNDSKYLD MIG.
Knus fra
Henriette Skjoldborg Jørgensen.
Anmeld