Hej hej...
Så fik jeg sendt min ansøgning.
Jeg sad faktisk oppe til overmidnat torsdag for at skrive ansøgning, rettede den til, finpudsede osv osv. Også virkede min mail fandeme ikke. Så jeg måtte sende den fra min jubii-mail fredag. Øv...
Nå men min ansøgning var skide god, synes jeg. Og jeg brugte mange af jeres gode rår. Tarkkkkkkkkkkkkkkk.................. 
Jeg delte min glæde med en gammel veninde, hvor jeg fik fortalt at det her bare var min drømme-stilling. Jeg har ventet så længe på den og nu søger de sgu osv osv.
Men jeg blev brat manet til jorden, da hendes kommentar var, at hun self krydsede finger for mig, men at de her offentlige stillinger med kort ansøgningsfrist tit var besat til anden side. Arhmen.......... Hvorfor skulle hun da lige hive mig ned fra min drøm af??? Og til hvad nøtte skal man absolut sige sin mening uanset hvad....
Hun skrev faktisk at hun jo ikke vidste om jeg kunne tåle at høre hendes mening... Tåle... Det har da ikke noget med at jeg kan tåle at høre hendes mening. Jeg synes ikke hendes mening var hensigtsmæssig i den her situation.... Men måske er det også bare mig... Jeg drømte og ville helst blive i de her positive drømme. Øv...
Kan ikke forstå, folk er så lidt "lærde" at de slet ikke tænker over, om deres uspurgte mening kommer nogen til gode. Og nej den kom da ikke mig til gode. Lad mig da nu håbe og drømme.... Jeg har vel ligeså store chancer som alle andre...
Jeg tog faktisk mig selv i at tænke, hvor meget, jeg havde forandret mig kommunikativt og menneskeligt ved at tage de her to uddannelser, Ssh og Ssa. Hun er køkkenassistent, og ikke noget dårligt i det, men hun har slet ingen interesse i at udvikle sig på nogen tænkelige måder. Og det fik jeg da nok lige essensen af der....
Nå men nu håber jeg, jeg får svar mandag, hvor der er sidste ansøgningsfrist. Der er samtaler tirsdag og man skal starte torsdag d. 1. dec ell senere. Hurtig ekspedition...