Jubii... DRØMME-stillingen er slået op.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. november 2011

Kloster

Hej hej...

Så fik jeg sendt min ansøgning.

Jeg sad faktisk oppe til overmidnat torsdag for at skrive ansøgning, rettede den til, finpudsede osv osv. Også virkede min mail fandeme ikke. Så jeg måtte sende den fra min jubii-mail fredag. Øv...

Nå men min ansøgning var skide god, synes jeg. Og jeg brugte mange af jeres gode rår. Tarkkkkkkkkkkkkkkk..................

Jeg delte min glæde med en gammel veninde, hvor jeg fik fortalt at det her bare var min drømme-stilling. Jeg har ventet så længe på den og nu søger de sgu osv osv.

Men jeg blev brat manet til jorden, da hendes kommentar var, at hun self krydsede finger for mig, men at de her offentlige stillinger med kort ansøgningsfrist tit var besat til anden side. Arhmen.......... Hvorfor skulle hun da lige hive mig ned fra min drøm af??? Og til hvad nøtte skal man absolut sige sin mening uanset hvad....

Hun skrev faktisk at hun jo ikke vidste om jeg kunne tåle at høre hendes mening... Tåle... Det har da ikke noget med at jeg kan tåle at høre hendes mening. Jeg synes ikke hendes mening var hensigtsmæssig i den her situation.... Men måske er det også bare mig... Jeg drømte og ville helst blive i de her positive drømme. Øv...

Kan ikke forstå, folk er så lidt "lærde" at de slet ikke tænker over, om deres uspurgte mening kommer nogen til gode. Og nej den kom da ikke mig til gode. Lad mig da nu håbe og drømme.... Jeg har vel ligeså store chancer som alle andre...

Jeg tog faktisk mig selv i at tænke, hvor meget, jeg havde forandret mig kommunikativt og menneskeligt ved at tage de her to uddannelser, Ssh og Ssa. Hun er køkkenassistent, og ikke noget dårligt i det, men hun har slet ingen interesse i at udvikle sig på nogen tænkelige måder. Og det fik jeg da nok lige essensen af der....

Nå men nu håber jeg, jeg får svar mandag, hvor der er sidste ansøgningsfrist. Der er samtaler tirsdag og man skal starte torsdag d. 1. dec ell senere. Hurtig ekspedition...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2011

heaven

hva så, hva så, hva så, hva så???????

Jannie - nysgerrrig

Anmeld

28. november 2011

AnneBJ

heaven skriver:

hva så, hva så, hva så, hva så???????

Jannie - nysgerrrig

Anmeld

28. november 2011

Kloster

Hej hej

Har fået mail om, at de har modtaget min ansøgning og at de vil give svar i morgen, Tirsdag.   For mig selv

Anmeld

29. november 2011

Kloster

Opdatering..............

JEG SKAL TIL SAMTALE I MORGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Arhmen..... Det er jo for vildt... Tør næsten ikke håbe på noget...

Men så kom usikkerheden.... Jeg har ikke været til samtale, siden jeg skulle starte på min salgsassistentuddannelse i 1994!! Det er næsten 20 år siden.... OMG jeg er gammel.......

Gode råd til en samtale ønskes....

Har hørt, jeg skal sætte mig godt ind i deres afdeling og arbejdsopgaver... Det kan jeg finde på kommunens hjemmeside. Men hvad skal jeg ellers???

Anmeld

29. november 2011

Muhmi

Kloster skriver:

Opdatering..............

Men så kom usikkerheden.... Jeg har ikke været til samtale, siden jeg skulle starte på min salgsassistentuddannelse i 1994!! Det er næsten 20 år siden.... OMG jeg er gammel.......

Har hørt, jeg skal sætte mig godt ind i deres afdeling og arbejdsopgaver... Det kan jeg finde på kommunens hjemmeside. Men hvad skal jeg ellers???

Feeeeeeeeeeedt manner!! Tillykke og held og lykke!!

Blæs benene væk under dem!

Anmeld

29. november 2011

Sildefisk

Kloster skriver:

Opdatering..............

Al mulig held og lykke (er selv jobsøgende så ved hvor meget det betyder at nå skridtet videre og komme til samtale! 

Anmeld

29. november 2011

dpb

Kloster skriver:

Opdatering..............

Super godt og tillykke med at du kom gennem det første nåleøje

ud over det du selv nævner så forbered dig på dine gode og dårlige "sider" og dine fremtidsplaner... det er lige hvad jeg kan komme på er selv dårlig til det...

Ang. det din veninde sagde så ja, hun har til dels ret, men der findes altså tilfælde hvor der er fundet en bedre kandidat blandt de "nye" ansøgere end den der var linet op, så umuligt er det absolut ikke...

krydser alt hvad jeg kan for at du får drømmejobbet

Qnuz

Anmeld

29. november 2011

heaven

Muhmi skriver:

Feeeeeeeeeeedt manner!! Tillykke og held og lykke!!

Blæs benene væk under dem!

lige mine ord - hvor er det sejt, stort tillykke med det, håber det bedste for dig.... du giver lige lyd ikke??

Jannie

Anmeld

29. november 2011

Stumpen

Kloster skriver:

Opdatering..............

Hvor er det fedt... Vær dig selv med det kommer du længst..

Pøj pøj med imorgen...  for at du snart kan give din veninde en lang næse 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.