Budget og baby? før og efter..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. november 2011

1990h

Den lykkelige skriver:

Ja helt vildt.. nu bor vi så endda i vestsjælland.. men altså min fætter f.eks giver 3500 kr  det jo helt vildt!!!
Men altså børnepengene hjælper jo.. det svare til 1400 kr om måneden jo når de er helt små.. så reelt kommer vi jo "kun" af med 1700 kr..

okay så i bruger alle børnepengene på dagplejer?. og deler det op på den måde?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2011

1990h

Rockertand skriver:

Indkomstgrænser. Udgør den aktuelle indkomst, omregnet til årsindkomst 151.501 kr. eller derunder, er man efter
ansøgning berettiget til 100 % økonomisk fripladstilskud og vil således ikke blive opkrævet forældrebetaling. Udgør den
aktuelle indkomst, omregnet til årsindkomst mellem 151.501 kr. og 470.400 kr. er man efter ansøgning berettiget til et
delvis økonomisk fripladstilskud. Er den aktuelle indkomst omregnet til årsindkomst, over 470.401 kr. er man ikke
berettiget til at modtage økonomisk fripladstilskud.

nå jamen så tjener vi jo for meget..

Anmeld

24. november 2011

Ellie79

På den første brugte vi over 20.000 på udstyr (der var en del fejlkøb, men det er svært at vide med den første) Da hun begyndte i vuggestue betalte vi 4200 for en vuggestueplads uden kost om mdr. tror den er faldet til 3600 nu. Så når nummer to skal afsted til juni har vi et institutionsbudget på 5500 er jo en hel husleje. Derudover tror jeg vi bruger omkring 1000 -1500 kr på begge unger om mdr.

Anmeld

24. november 2011

1990h

AnjaB skriver:

På den første brugte vi over 20.000 på udstyr (der var en del fejlkøb, men det er svært at vide med den første) Da hun begyndte i vuggestue betalte vi 4200 for en vuggestueplads uden kost om mdr. tror den er faldet til 3600 nu. Så når nummer to skal afsted til juni har vi et institutionsbudget på 5500 er jo en hel husleje. Derudover tror jeg vi bruger omkring 1000 -1500 kr på begge unger om mdr.

det sku sygt hvor bor i?

Anmeld

24. november 2011

Den lykkelige

Hansen1990 skriver:

okay så i bruger alle børnepengene på dagplejer?. og deler det op på den måde?

Vi indsætter pengene på budgetten..
Det med at folk bruger dem til den lille til ekstra ting det synes jeg ikke man "behøver".. De penge er til hjælp for familien og det er ligeså meget for at det kan køre rundt.. Så her bliver de sat ind på budgetten også får hun hvad hun skal bruge i det daglige jo..

Anmeld

24. november 2011

1990h

Den lykkelige skriver:

Vi indsætter pengene på budgetten..
Det med at folk bruger dem til den lille til ekstra ting det synes jeg ikke man "behøver".. De penge er til hjælp for familien og det er ligeså meget for at det kan køre rundt.. Så her bliver de sat ind på budgetten også får hun hvad hun skal bruge i det daglige jo..

ja jeg er også sikker på at vores kommer til at indgå i budgettet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.