Som flere andre forstår jeg heller ikke hvordan du kan "komme til" at bruge pengene, når de stod på en anden konto?
Og uanset hvad så forstår jeg SLET ikke hvordan man bare kan "komme til" at bruge 3000 kr uden rigtigt at registrere det, hvis økonomien i forvejen er lidt stram....?
Og så må jeg sige at hvis jeg var dig ville jeg vælge at sige til dem jeg var på julegave med, at jeg simpelthen ikke havde råd i år, og vi derfor måtte undlade at give hinanden gaver. Det kan godt være det ikke er super fedt ikke at få gaver juleaften, men synes umiddelbart du selv har været skyld i det, og så må man også tage konsekvensen deraf.
Og det kommer fra en som selv er vant til en meget meget stram økonomi, som knap nok kan hænge sammen, og vi har også et år til jul måtte melde ud til min familie at vi ikke havde råd til julegaver det år, så om vi ikke kunne droppe at give hinanden det det år. De var meget forstående og så endte det alligevel med at de gav os lidt, ikke så meget som normalt - men næsten. Men sådan ER mine forældre bare.
Anmeld