Hej....
Jeg står i en ret dårlig situation.... 
Det lyder totalt latterligt, men vi har en lille datter, som vi lige har holdt navngivning for.
Det var så meningen at vi skulle bruge pengene, som vi gik i børnebidrag til at betale festen osv. for.
Da pengene kom ind på min konto, satte jeg dem med det samme ind på en konto, hvor jeg har en kredit som står i minus 15.000 lige nu (Så kunne de jo også lige hjælpe lidt på renterne og sådan) Men det var nu mest for at jeg ikke skulle bruge dem på den konto, hvor jeg har kort til..
Det startede godt nok.. Jeg gav min kæreste 2000 af dem til at købe drikkevarer for, og han brugte 1300 til det. Så var der 700 tilbage. Og udover de penge, har han så bare brugt sine egne penge til at betale for mad osv. Og så aftalte vi at jeg bare kunne overføre resten af børnepengene til hans konto, når vi lige fandt ud af hvad det blev.
Vi sad så at regnede på det igår, og jeg skal overføre ca. 3000 til ham - dvs. resten af børnepengene (han fik jo 2000 til drikkevarer, og vi har så brugt 500 over budgettet, men det er ikke problemet...)
Jeg går så ind og kigger på min konto, og kan se at jeg har haft en hjerneblødning, og simpelthen BRUGT pengene!!!! Dvs. jeg kan ikke overføre nogen penge til ham...... jeg føler mig SÅ uansvarlig, og plejer normalt ikke at gøre sådan noget, men tror jeg på en eller anden måde har glemt, at de penge jo altså skulle betales tilbage til min kæreste, som havde lagt ud!! FUCK FUCK FUCK!!!
Problemet er, at jeg ikke tør sige det til ham!!! Jeg VED at han bliver meget sur og skuffet..... Ved fanme ikke hvad jeg har tænkt på!!! Jeg sindssygt ked af det lige nu 
Jeg har godt nok lige fået barselsdagpenge, som er 8.888,- Men der skal jo også betales husleje og regninger her til december, plus vi skal holde jul og give gaver osv...... FUUUUUCK!!!! Jeg har regnet ud, at når alt er betalt og der er overført 2000 til vores madkonto, så har jeg 1400,- tilbage - og det bare slet slet ikke nok til både julegaver og til at betale min kæreste tilbage!!!
Ejjjjjj.... jeg ved ikke hvad jeg skal gøre..... Jeg kan ikke få lov at få mere kredit, fordi min kæreste er i RKI... så går det også udover mig, fordi vi jo bor sammen....
Jeg er totalt i vildrede lige nu 
Har brug for nogle råd......... ved godt jeg er totalt på spanden... og at jeg virkelig har været dum......