Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
wamse skriver: kkøkondkondokondolermin dejlige gamle morfar er i dag sovet ind Han blev 92 år. Han blev far til 9 børn - 22 børnebørn - 9 oldebørn + 1 undervejs, da min lillebror skal være far for første gang og jeg skal være faster for første gang Han efterlader sig en fantastisk hustru - min mormor - som han elskede højt. Vi var til deres diamantbryllup i december sidste år Æret være hans minde
kkøkondkondokondolermin dejlige gamle morfar er i dag sovet ind Han blev 92 år.
Han blev far til 9 børn - 22 børnebørn - 9 oldebørn + 1 undervejs, da min lillebror skal være far for første gang og jeg skal være faster for første gang
Han efterlader sig en fantastisk hustru - min mormor - som han elskede højt. Vi var til deres diamantbryllup i december sidste år
Æret være hans minde
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Frk-Lotusblomst skriver: jeg kondolerer . mistede selv min morfar d. 27 april 2010 og hans hustru gennem 54 år, min mormor året efter på fars dag. <3
jeg kondolerer . mistede selv min morfar d. 27 april 2010 og hans hustru gennem 54 år, min mormor året efter på fars dag. <3
tak skal du have
Mor-til-asta-09 skriver: Jeg kondolere.. Dejligt at han har haft en godt liv med masser af børn, børnebørn og oldebørn.. Er sikker på han har været stolr hver gang der kom en ny
Jeg kondolere.. Dejligt at han har haft en godt liv med masser af børn, børnebørn og oldebørn.. Er sikker på han har været stolr hver gang der kom en ny
Han var desværre blevet meget senil demnt til sidst, og genkendte os ikke hver gang mere, men han havde nogle sjove kommentarer. Da de sidste år holdte deres diamant bryllup, så kiggede han på alle hans børn, der var linet op til et billede, og så sagde han med stor undring i stemmen:" har jeg lavet alle dem der??!
Han var en god mand
Det er jeg ked af at høre Jeg håber, I støtter hinanden i den hårde tid.
Jeg kender det med demensen, der tager over, det kan give smil på læben, med de sjove kommentarer, der kommer. Hvor var det sødt sagt: "Har jeg lavet alle dem der?"
Jeg kondolerer
Men det er rart at høre, at han har haft et langt og godt liv, og at det er sket uden smerter
Dot D skriver: Det er jeg ked af at høre Jeg håber, I støtter hinanden i den hårde tid. Jeg kender det med demensen, der tager over, det kan give smil på læben, med de sjove kommentarer, der kommer. Hvor var det sødt sagt: "Har jeg lavet alle dem der?"
Han sad bare med store øjne og gloede på den flok voksne mennesker der, det var virkelig ret underhooldende, og han havde så meget lun humor
Zeus skriver: Jeg kondolerer Men det er rart at høre, at han har haft et langt og godt liv, og at det er sket uden smerter
Tak
Ja han har virkelig fået en værdig død efter et fantastisk liv, med masser af efterkommere
wamse skriver: Han sad bare med store øjne og gloede på den flok voksne mennesker der, det var virkelig ret underhooldende, og han havde så meget lun humor
Min mands bedstefar døde for knap 4 år siden, og han var også dement de sidste år. Han kom også med nogle små sjove kommentarer ind imellem.
Godt han fik en værdig død, og som du skriver, mange efterkommere
wamse skriver: Han var desværre blevet meget senil demnt til sidst, og genkendte os ikke hver gang mere, men han havde nogle sjove kommentarer. Da de sidste år holdte deres diamant bryllup, så kiggede han på alle hans børn, der var linet op til et billede, og så sagde han med stor undring i stemmen:" har jeg lavet alle dem der??! Han var en god mand
Og det er de ting man skal huske.. Alle de dejlige ting...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128