R.i.p morfar....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

850 visninger
18 svar
0 synes godt om
24. november 2011

wamse

min dejlige gamle morfar er i dag sovet ind Han blev 92 år.

Han blev far til 9 børn - 22 børnebørn - 9 oldebørn + 1 undervejs, da min lillebror skal være far for første gang  og jeg skal være faster for første gang

Han efterlader sig en fantastisk hustru - min mormor - som han elskede højt. Vi var til deres diamantbryllup i december sidste år 

Æret være hans minde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2011

AnneP

wamse skriver:

Han blev far til 9 børn - 22 børnebørn - 9 oldebørn + 1 undervejs, da min lillebror skal være far for første gang  og jeg skal være faster for første gang

Han efterlader sig en fantastisk hustru - min mormor - som han elskede højt. Vi var til deres diamantbryllup i december sidste år 

Æret være hans minde

Store Kram!

Håber alle i familien er der for hinanden! -specielt for din Mormor! Diamant bryllup, det er jo helt vildt!! Sikke mange år sammen!

Håber i får ham sendt smukt afsted på den sidste rejse!

Anmeld

24. november 2011

wamse

AnneP skriver:

Store Kram!

Håber alle i familien er der for hinanden! -specielt for din Mormor! Diamant bryllup, det er jo helt vildt!! Sikke mange år sammen!

Håber i får ham sendt smukt afsted på den sidste rejse!

Mange tak 

Han har haft et langt og godt liv, og sov stille ind, uden at have været plaget af smerter

Er ikke i tvivl om, at vi får et smukt farvel med ham

Anmeld

24. november 2011

birthee

wamse skriver:

Æret være hans minde

Jeg kondolerer... men sikke et flot langt liv han har haft  9 oldebørn og én undervejs er noget af en oplevelse

Knus herfra

Anmeld

24. november 2011

SussieThyssen

wamse skriver:

Æret være hans minde

Jeg tænder et lys for din morfar og din familie, og sender de kærligste tanker.

Jeg er sikker på, at han, fyldt med kærlighed til jer alle, er gået over på den anden side. 

Kærligst
Sussie

Anmeld

24. november 2011

HeidiØ

til dig! Det er hårdt at miste

Anmeld

24. november 2011

wamse

birthee skriver:

Jeg kondolerer... men sikke et flot langt liv han har haft  9 oldebørn og én undervejs er noget af en oplevelse

Knus herfra

Han har virkelig haft et liv han elskede, og fik fred og ro til at sove ind 

Anmeld

24. november 2011

wamse

SussieThyssen skriver:

Jeg tænder et lys for din morfar og din familie, og sender de kærligste tanker.

Jeg er sikker på, at han, fyldt med kærlighed til jer alle, er gået over på den anden side. 

Kærligst
Sussie

1000 tak 

Anmeld

24. november 2011

wamse

HeidiØ skriver:

til dig! Det er hårdt at miste

1000 tak 

Anmeld

24. november 2011

Mor-til-asta-09

wamse skriver:

Æret være hans minde

Jeg kondolere.. Dejligt at han har haft en godt liv med masser af børn, børnebørn og oldebørn.. Er sikker på han har været stolr hver gang der kom en ny

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.