Barnevogn vs klapvogn..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. november 2011

bullerbassen

Janni. skriver:

Hej piger.. 

Jeg håber en eller anden kan forklare mig logistikken i dette.. 

I barnevognen sover Silas max 45 min af gangen. Men i klapvognen kan han sove op til 1½ - 2 timer i streg. Hvad er forskellen? 

Påklædningen er den samme i begge vogne: Alm tøj, en tyk trøje, en bette hue og så ned i drømmeposen. Han virker tilpas varme i begge vogne, uden at være for varm. 

Vi har snakket om herhjemme om det kan være vinden der tager bedre fat i klapvognen og vugger ham lidt? 

Ihh man kan blive helt tosset, når man forsøger at finde ud af hvorfor de sover bedre i den ene og ikke så meget i den anden. 

Hjælp mig piger.. Frem med jeres logik 

hi hi skøre knægt ved ikke hvad forskellen gør.

Men hans ynglingst er åbenbart klapvognen. Nyd han sover længere en 45 min

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2011

TaAsJu

Janni. skriver:

Underligt at hun ikke gider dette. 

Men sjovt at man kan blive helt ør i hovedet over at finde ud af hvorfor det ene virker og ikke det andet osv. 

Ihhh altså... 

Indtil hun var ca 6-8 md. gik det fint men der efter har hun ikke ville putte i dem. HUn kunne sove max 45 min, men puttede man hende så i hendes seng med vinduerne åben så sov hun 2 til 3 timer 

Ja man bliver helt ør... Lige som hvorfor de kan lide noget så kedeligt og lugtende som ris og majsgrød!!

Eller hvorfor den lyserøde sut er beder end den lilla

Anmeld

24. november 2011

Pige2009

Janni. skriver:

Hej piger.. 

Jeg håber en eller anden kan forklare mig logistikken i dette.. 

I barnevognen sover Silas max 45 min af gangen. Men i klapvognen kan han sove op til 1½ - 2 timer i streg. Hvad er forskellen? 

Påklædningen er den samme i begge vogne: Alm tøj, en tyk trøje, en bette hue og så ned i drømmeposen. Han virker tilpas varme i begge vogne, uden at være for varm. 

Vi har snakket om herhjemme om det kan være vinden der tager bedre fat i klapvognen og vugger ham lidt? 

Ihh man kan blive helt tosset, når man forsøger at finde ud af hvorfor de sover bedre i den ene og ikke så meget i den anden. 

Hjælp mig piger.. Frem med jeres logik 

Måske føler han sig bare mere tryg i klapvognen end i barnevognen

Anmeld

24. november 2011

Janni.

Baagøe skriver:

Måske føler han sig bare mere tryg i klapvognen end i barnevognen

Kan godt ske at det bare er dét  Måske er den mest simple løsning også svaret 

Anmeld

24. november 2011

Janni.

Mor til 2, snart 3 skriver:

Indtil hun var ca 6-8 md. gik det fint men der efter har hun ikke ville putte i dem. HUn kunne sove max 45 min, men puttede man hende så i hendes seng med vinduerne åben så sov hun 2 til 3 timer 

Ja man bliver helt ør... Lige som hvorfor de kan lide noget så kedeligt og lugtende som ris og majsgrød!!

Eller hvorfor den lyserøde sut er beder end den lilla

Altså de mest underlige ting med de børn, ikke noget at sige til at vi får grå hår før tid hi hi 

Anmeld

24. november 2011

Janni.

bullerbassen skriver:

hi hi skøre knægt ved ikke hvad forskellen gør.

Men hans ynglingst er åbenbart klapvognen. Nyd han sover længere en 45 min

Det gør jeg skam også. I starten tjekkede jeg ham hver øjeblik, nu venter jeg bare på at baby alarmen giver lyd  

Blev jo helt kulleret over at han tillod sig at sove længere tid 

Anmeld

24. november 2011

Janni.

Amandas-mor skriver:

Min datter havde en lang periode hvor hun kun ville sove indendørs. Når vi puttede hende udenfor sov hun kun max 3 kvarter og skreg så. Så hun fik lov at sove indenfor. Der sov hun så fint. Nu vil hun igen gerne sove udenfor. Lige pludselig ud af det blå vil hun gerne igen  Det er ikke altid man kan regne de små størrelser ud  

(I øvrigt sjovt nok, for vi gør det præsis samme som dig: ud af den ene dør, køre rundt om huset og om i haven hvor hun så sover under halvtaget)

Jeg tror det er grunden til at der ikke følger brugermanual med de kære små. 

Det ene øjeblik virker det ene, og det andet øjeblik, noget andet 

Anmeld

24. november 2011

bullerbassen

Janni. skriver:

Det gør jeg skam også. I starten tjekkede jeg ham hver øjeblik, nu venter jeg bare på at baby alarmen giver lyd  

Blev jo helt kulleret over at han tillod sig at sove længere tid 

ha ha det kender jeg alt for godt

Tjekker også Silas når han sover anderledes en han plejer.

Anmeld

30. november 2011

Pige2009

Janni. skriver:

Kan godt ske at det bare er dét  Måske er den mest simple løsning også svaret 

Ja, men det er da træls ikke at vide besked

Anmeld

30. november 2011

Janni.

Baagøe skriver:

Ja, men det er da træls ikke at vide besked

Det har du ret i 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.