vuggestue start

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. november 2011

Kit

Babyklar skriver:

så en 3ugers tid ville være fin eller ? .. damn føler mig slet ikk klar til at skal gi slip på ham i SÅ mange timer + han er så lille, født for tidlig så bag ud i udvilkningen og farmand er i afghanistan .. NOO er ikk klar ..

Puha, men det er bestemt ikke nemt at give slip. Jeg stortudede, da vi kom hjem efter første besøg hos DP-mor. Men så måtte vi jo lige finde ud af, om det var DP-mor eller situationen, jeg ikke kunne håndtere på det tidspunkt. 

Heldigvis er det bare en periode vi som mødre skal igennem - ALLE i min mødregruppe har haft tudeturen - også med barn nr. 2!

Besøg stedet et par gange og spørg personalet til råds - de har trods alt været turen igennem med andre børn, selvom man jo mener at ens eget er noget helt særligt

Måske jeg også ville sætte 1 måned af, når han er for tidligt født og måske har brug for en langsom indkøring. Men mærk efter i maven og tal med stedet om en plan.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2011

Moar2011

Kit skriver:

Puha, men det er bestemt ikke nemt at give slip. Jeg stortudede, da vi kom hjem efter første besøg hos DP-mor. Men så måtte vi jo lige finde ud af, om det var DP-mor eller situationen, jeg ikke kunne håndtere på det tidspunkt. 

Heldigvis er det bare en periode vi som mødre skal igennem - ALLE i min mødregruppe har haft tudeturen - også med barn nr. 2!

Besøg stedet et par gange og spørg personalet til råds - de har trods alt været turen igennem med andre børn, selvom man jo mener at ens eget er noget helt særligt

Måske jeg også ville sætte 1 måned af, når han er for tidligt født og måske har brug for en langsom indkøring. Men mærk efter i maven og tal med stedet om en plan.

ja er helt rundt på gulvet bare ved tanken ;( for har jo travlt med at få lavet det om, til januar isted for febuar, da min barsel slutter den 3febuar.

Anmeld

24. november 2011

Moar2011

Nanastep skriver:

Syntes du skal ringe til din kommune og tage en snak med dem,
måske de kan hjælpe dig ved det faktisk ikke. hvis du ligger nr 15 så ser det da sort ud?..
min barsel slutter også i febuar men der kunne vi ikke få en plads, kun i december, så den tog vi jo selvf!

de ville nok ikk hjælpe, når jeg kun har søgt et sted  men det er det tætteste på mig, og har ikk kørekort.

Anmeld

24. november 2011

Nanastep

Babyklar skriver:

de ville nok ikk hjælpe, når jeg kun har søgt et sted  men det er det tætteste på mig, og har ikk kørekort.

Så er det sku heller ikke nemt for dig. Ved ellers ikke hvad du skal gøre . Men håber du får pladsen og at i kommer godt igennem jeres opstart :-)

Anmeld

24. november 2011

Moar2011

Nanastep skriver:

Så er det sku heller ikke nemt for dig. Ved ellers ikke hvad du skal gøre . Men håber du får pladsen og at i kommer godt igennem jeres opstart :-)

taak og i lige måde med opstart hvor længe køre du ham ind og hvordan ?

Anmeld

24. november 2011

Nanastep

Babyklar skriver:

taak og i lige måde med opstart hvor længe køre du ham ind og hvordan ?

Tak for det :-).
Jamen vi har sat en månede af til det
og vi starter stille og roligt.
F.eks kommer kl 9 de første par dage og spiser morgen mad der
og Emil leger lidt også omkring kl 12 så smutter vi hjem igen
og det gør vi i nogle dage også derefter så smutter jeg en times tid
og kommer igen. I nogle dage også derefter så skal han prøve at sove sin middags lur der også henter jeg ham når han er vågen , også lige pludselig så er han der en hel dag osv osv osv hihi :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.