vuggestue start

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.162 visninger
15 svar
0 synes godt om
24. november 2011

Moar2011

Hej damer

ja, jeg har så lige fundet ud af at min barsel snart er slut - øv bøv  føler mig slet ikk klar til at sende min guldklump afsted af en alder af 10mdr KUN  .. hvordan havde i andre det ? - hvordan gjorde i ? og hvor langtid brugte i på at køre guldklumpen ind ? .. RÅD tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2011

Nanastep

Babyklar skriver:

Hej damer

ja, jeg har så lige fundet ud af at min barsel snart er slut - øv bøv  føler mig slet ikk klar til at sende min guldklump afsted af en alder af 10mdr KUN  .. hvordan havde i andre det ? - hvordan gjorde i ? og hvor langtid brugte i på at køre guldklumpen ind ? .. RÅD tak

jeg kan ikke komme med nogen gode råd, men jeg kigger lige med da min han skal starte i DP 1/12 :/,
en alder af 8½månede ...

Savner ham allerede <3

Anmeld

24. november 2011

Moar2011

Nanastep skriver:

jeg kan ikke komme med nogen gode råd, men jeg kigger lige med da min han skal starte i DP 1/12 :/,
en alder af 8½månede ...

Savner ham allerede <3

har det på præcis samme måde har allerede ondt i maven, - hva hvis jeg ikke får plads til ham der hvor jeg har søgt ?

Anmeld

24. november 2011

Kit

Min Alberte startede i DP, da hun blev 9 mdr. d. 1/11-11. Her har farmand kørt hende ing og i løbet af 1½ uge kunne hun være der en hel dag. Det er gået over al forventning og hun elsker det.

Hun har ellers været en meget forældresyg baby og haft det svært udenfor husets fire vægge, men hun er bare så glad, udadvendt og aktivt legende med de andre børn.

Vi havde dog sat 1 måned af til det, men efter 2 uger var hun helt på.

Held og lykke med det hele.

Anmeld

24. november 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

De var henholdsvis 10 1/2 mdr. og 11 1/2 mdr. og de nød det begge to. Jeg brugte 3 dage på, at kører dem begge ind uden problemer. De var helt sikkert så meget klar til vs.

Anmeld

24. november 2011

Nanastep

Babyklar skriver:

har det på præcis samme måde har allerede ondt i maven, - hva hvis jeg ikke får plads til ham der hvor jeg har søgt ?

Det er hårdt .. Men jeg tror vi klarer den

har du ikke fået noget brev om at du har fået en plads?

Anmeld

24. november 2011

Moar2011

Kit skriver:

Min Alberte startede i DP, da hun blev 9 mdr. d. 1/11-11. Her har farmand kørt hende ing og i løbet af 1½ uge kunne hun være der en hel dag. Det er gået over al forventning og hun elsker det.

Hun har ellers været en meget forældresyg baby og haft det svært udenfor husets fire vægge, men hun er bare så glad, udadvendt og aktivt legende med de andre børn.

så en 3ugers tid ville være fin eller ? .. damn føler mig slet ikk klar til at skal gi slip på ham i SÅ mange timer + han er så lille, født for tidlig så bag ud i udvilkningen og farmand er i afghanistan .. NOO er ikk klar ..

Anmeld

24. november 2011

Moar2011

Nanastep skriver:

Det er hårdt .. Men jeg tror vi klarer den

har du ikke fået noget brev om at du har fået en plads?

nope, jeg ligger nr 15 - og har søgt fra 1febuar - men har lige fundet ud af at min barsel slutter den 3

Anmeld

24. november 2011

Nanastep

Kit skriver:

hvor er det skønt når det går så godt

Håber Emil klarer den ligeså godt
vi har også sat 1 månede af til det

Anmeld

24. november 2011

Nanastep

Babyklar skriver:

nope, jeg ligger nr 15 - og har søgt fra 1febuar - men har lige fundet ud af at min barsel slutter den 3

Syntes du skal ringe til din kommune og tage en snak med dem,
måske de kan hjælpe dig ved det faktisk ikke. hvis du ligger nr 15 så ser det da sort ud?..
min barsel slutter også i febuar men der kunne vi ikke få en plads, kun i december, så den tog vi jo selvf!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.