Argh, han skær tænder!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. november 2011

Mettemus

Laurits har også lige været inde i en virkelig træls periode hvor han har gjort det MEGET! Jeg var simpelthen ved at gå ud af mit gode skind - for det er virkelig en uudholdelig lyd (synes jeg i hvert fald, faren til barnet lagde overhovedet ikke mærke til det). Det kom samtidig med at han poppede fire tænder i overmunden ca samtidig. Nu er nyhedsværdien måske forsvundet, jeg ved det ikke, i hvert fald er han holdt op fra den ene dag til den anden efter et par uger. DEJLIGT!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2011

Mettemus

Mettemus skriver:

Laurits har også lige været inde i en virkelig træls periode hvor han har gjort det MEGET! Jeg var simpelthen ved at gå ud af mit gode skind - for det er virkelig en uudholdelig lyd (synes jeg i hvert fald, faren til barnet lagde overhovedet ikke mærke til det). Det kom samtidig med at han poppede fire tænder i overmunden ca samtidig. Nu er nyhedsværdien måske forsvundet, jeg ved det ikke, i hvert fald er han holdt op fra den ene dag til den anden efter et par uger. DEJLIGT!

Hov, det sidste forsvandt:

Når det var rigtig slemt stak jeg ham en sut, simpelthen for at lede ham på andre tanker. Måske ikke det mest pædagogiske, men sådan måtte det lissom være. Det andet er virkelig ikke til at holde ud!

Anmeld

24. november 2011

lucas<3

Muhmi skriver:

Silas er begyndt at skære tænder arrrrhg...

Hvordan får jeg ham til at stoppe med det!?

Kan simpelthen ikke klare lyden at tænder der skær imod hinanden.... aaaaadr!

det gjorder/ gør luacs os meget..

enten tag jeg sutten i munden på ham eller så trykker jeg ham i kinderne så han stopper..

det er bare sådan en træls lyd.

Anmeld

24. november 2011

Muhmi

Mettemus skriver:

Hov, det sidste forsvandt:

Når det var rigtig slemt stak jeg ham en sut, simpelthen for at lede ham på andre tanker. Måske ikke det mest pædagogiske, men sådan måtte det lissom være. Det andet er virkelig ikke til at holde ud!

Hehe... Ja han er også ved at få tand nummer to i overmunden... Og altså... Den lyd er bare forfærdelig... Det er jo HELT nye tænder og derfor lyder de jo slet ikke som vores når vi gør det, en meget mer knasende lyd.... agdr...!

Men ja jeg må stikke sutten i munden på ham... Det må vist være den bedste løsning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.