Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Silas er begyndt at skære tænder arrrrhg...
Hvordan får jeg ham til at stoppe med det!?
Kan simpelthen ikke klare lyden at tænder der skær imod hinanden.... aaaaadr!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Øøh... Ingen med samme problem??
jeg ved at da min storesøster var teenager begyndte hun også og så fik hun sådan en gummiringting der blev sat på når hun skulle sove og så stoppede hun efter nogle måneder med den...
jo - vi har lige haft samme problem! Det er lige gået over igen.. Jeg puttede en finger i munden på ham hver gang han gjorde det hehe
MissChrista skriver: jo - vi har lige haft samme problem! Det er lige gået over igen.. Jeg puttede en finger i munden på ham hver gang han gjorde det hehe
Hvor lang tid gik der så fra du begyndte at gøre det, til han stoppede?
Muhmi skriver: Hvor lang tid gik der så fra du begyndte at gøre det, til han stoppede?
Han gør et stadig en sjælden gang imellem, men da det var på sit vildeste, gik der nok 1 uge
Vores dreng gjorde det i en kort periode... Virkelig ikke nogen rar lyd!!! Men det gik hurtigt over.
Cajsa har også været i gang, og vi stak simpelthen sutten i munden på hende
Muhmi skriver: Silas er begyndt at skære tænder arrrrhg... Hvordan får jeg ham til at stoppe med det!? Kan simpelthen ikke klare lyden at tænder der skær imod hinanden.... aaaaadr!
Min søn har gjort det hver gang han har fået nye tænder. Det vare somregl 2-3 dage. Det er som om han lige skal prøve tanden af/mærke hvordan den virker hvis det giver nogen mening. Vi har ikke gjort noget for at stoppe det, det stopper af sig selv hver gang.
/ Line
PS. Han har 12 tænder
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128