millemai skriver:
Hvis det er som du beskriver, så vil jeg da håbe, at det bare er hormoner og hun kommer til fornuft.
Jeg vil råde faderen til det, som han allerede har gjort - få sagens i statsforvaltningen. Det er altid den bedste vej, når der er uenigheder. For på den måde bliver alt klaret med hjælp fra professionelle mennesker.
Jeg synes ikke du skal gøre det til din sag. Det er en sag mellem moderen og faderen - men spørger hun, så skal du da ikke lyve. Synes også det er fint at du står på din nevøs side og umiddelbart intet galt i at du snakker med faderen.
Tak for dit svar 
Hun har altid været sådan, så jeg tror ikke, at det bare er homoner - desværre..
Nej, jeg ved det godt
det er bare svært at lade vær' med at blande sig, når det kommer en så nært. Faren ringer næsten grædende til min mand, og beder os hjælpe ham med at finde en måde, sådan at han kan se sin søn, da han selv er magtesløs, og sommetider slet ikke kan komme i kontakt med min søster.. Første gang vi mødte ham var til fødslen, og vi har set ham nogle få gange siden, og falder super godt i hak, og så er det bare hårdt at se, hvordan min søster behandler en person, som virkelig prøver at gøre det rigtige.
Anmeld