Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
ano14316 skriver: Tillykke med hende.. må jeg lige spørger hvilken højstol det er i har?
Tillykke med hende.. må jeg lige spørger hvilken højstol det er i har?
Hejsa Mange tak. Jamen self må du da det Jeg googler det lige til dig og du får et link her for neden
http://www.trademe.co.nz/baby-gear/feeding/high-chairs/auction-418904588.htm
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
ser i hvert fald ud til at hun havde en supergod dag
tihi så fik jeg også set dig på billede
Wampires skriver: ser i hvert fald ud til at hun havde en supergod dag tihi så fik jeg også set dig på billede
Jaaa det gjorde du jo hihi... takker skal du have
Dansker I Holland skriver: Heysa alle sammen. Som mange af jer sikkert læste igår, så fyldte min lille Nikita 1 år igår Så er det jeg tænker, hvor faen er tiden blevet af? Hun er ikke en lille baby mere Men en fræk bandit som ELSKER og drille mor og far med og spørge efter kys og når man så vil kysse hende, så vender hun hovedet væk og griner højt Og hun har 2 tænder i undermunden, 2 halvt ude i overmunden og den højre tand ved siden af fortanden i overmunden er osse på vej. Og hun har dog haft en del brok og søvn problemer pga tænder.. Men en god dag havde hun og hendes forældre da Her kommer lige en masse billeder fra den festelige dag igår P.S: Det allersidste billede er fra igår aftes da vi havde bestilt kinesisk til aftensmad
Heysa alle sammen.
Som mange af jer sikkert læste igår, så fyldte min lille Nikita 1 år igår Så er det jeg tænker, hvor faen er tiden blevet af? Hun er ikke en lille baby mere Men en fræk bandit som ELSKER og drille mor og far med og spørge efter kys og når man så vil kysse hende, så vender hun hovedet væk og griner højt Og hun har 2 tænder i undermunden, 2 halvt ude i overmunden og den højre tand ved siden af fortanden i overmunden er osse på vej. Og hun har dog haft en del brok og søvn problemer pga tænder..
Men en god dag havde hun og hendes forældre da Her kommer lige en masse billeder fra den festelige dag igår
P.S: Det allersidste billede er fra igår aftes da vi havde bestilt kinesisk til aftensmad
Det er jo det jeg siger .. det lækreste føzdags barn ..
Stort tillykke med den første fødselsdag
Det ser ud til at hun havde en god dag, med en masse fine gaver
Frk Mig skriver: Det er jo det jeg siger .. det lækreste føzdags barn ..
Hehe takker Har du HELT ret i
Nessie skriver: Stort tillykke med den første fødselsdag Det ser ud til at hun havde en god dag, med en masse fine gaver
Tusind tak hun blev RØV forkælet hihi..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128