Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Heysa alle sammen.
Som mange af jer sikkert læste igår, så fyldte min lille Nikita 1 år igår Så er det jeg tænker, hvor faen er tiden blevet af? Hun er ikke en lille baby mere Men en fræk bandit som ELSKER og drille mor og far med og spørge efter kys og når man så vil kysse hende, så vender hun hovedet væk og griner højt Og hun har 2 tænder i undermunden, 2 halvt ude i overmunden og den højre tand ved siden af fortanden i overmunden er osse på vej. Og hun har dog haft en del brok og søvn problemer pga tænder..
Men en god dag havde hun og hendes forældre da Her kommer lige en masse billeder fra den festelige dag igår
P.S: Det allersidste billede er fra igår aftes da vi havde bestilt kinesisk til aftensmad
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Sikke en masse fine billeder. Ser ud til I alle havde en skøn dag og Nikita havde en skøn fødselsdag
Tillykke med hende
Og ja, hvor dælen bliver tiden af??
Happiness skriver: Sikke en masse fine billeder. Ser ud til I alle havde en skøn dag og Nikita havde en skøn fødselsdag
Tusinde tak hun havde en rigtig god dag hehe.. Havde vi osse, men det var pga hendes humør
NNM skriver: sikke finde billeder hvor ser hun ud til at ha hygget sig.
sikke finde billeder hvor ser hun ud til at ha hygget sig.
Tusind tak søde Det gjorde hun i hvert fald
Zeus skriver: Tillykke med hende Og ja, hvor dælen bliver tiden af??
Hehe takker Ja kunne jeg osse godt tænke mig og vide ggg.. Men en skøn dag havde vi alle sammen
Dansker I Holland skriver: Tusind tak søde Det gjorde hun i hvert fald
NNM skriver: det kan man også godt se.
det kan man også godt se.
Hehe tak
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128