Anonym skriver:
Min kæreste og jeg vi mødtes i feb 2010 jeg mødte hans forældre ret hurtig og følte at de accepterede mig og mine 2 børn da de også var med derhjemme en enkel gang . Vi var sammen i 6 måneder hvor jeg så stoppede forholdet . Det endte med at med at jeg knuste hans hjerte
. Vi snakkede ikke sammen i et helt år men møder så hinanden helt tilfærdigt ibyen ender med at være sammen og vat så kærester igen et par måneder men stoppede igang men denne gang vi vi enige. Jeg finder så ud af at jeg er blevet gravid og mødes med ham og fortæller det til ham og vi beslutter for at vi prøvet igen og glæder os meget til at blive forældre sammen . Men i 9 uge får jeg en SA :,( men vi klare det sammen. Nu er det så at min kæreste fortæller mig at hans forældre ikke vil have han er sammen med mig . Han er uvenner med dem pga vores forhold sammen . Han siger at grunden til det er mine børn som han os selv elsker rigtig højt. Han er iraner og jeg er dansker så det er derfor de er som de er
. Vi har besluttet os for at kæmpe for vores kærlighed. Er der nogen der har erfaring inden for lingende
ja, jeg var sammen med en iransk mand i 9år og blev aldrig god nok.. jeg var kun tollereret og forholdet endte forfærdeligt..
Anmeld