Ikea - ammerum?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. november 2011

Frk.S

Mor til 2, snart 3 skriver:

Jeg mener helt bestemt de har et, men du må ikke hænge mig op på det.. hvad med og ringe i kundeservice og spørge ??

Ja, det må jeg prøve at gøre i morgen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2011

TrineMine86

Frk.S skriver:

Hej.

Er der nogen der kan huske om der er ammerum / ammeområde i IKEA (Århus)??

Vi planlægger en lille tur til IKEA snart, og det ville være rart at vide om man bare kan gå et sted hen og amme. Og det er ikke ret tit jeg er derude, så jeg kan ikke huske det (og har ikke haft brug for det før)

der er ammerum i ikea Århus, har selv siddet i den

der er en god stol at sidde i og også en seng (mener jeg)

men er i hvert fald et rum, det ligger når du kommer ind og tæt ved toiletterne

Anmeld

22. november 2011

Frk.S

TrineMine86 skriver:

der er ammerum i ikea Århus, har selv siddet i den

der er en god stol at sidde i og også en seng (mener jeg)

men er i hvert fald et rum, det ligger når du kommer ind og tæt ved toiletterne

Super!
Mange tak - tænkte nok der var en herinde der havde brugt det hvis det var der, og dermed vidste det med sikkerhed.

Anmeld

22. november 2011

Angelspot

Frk.S skriver:

Hej.

Er der nogen der kan huske om der er ammerum / ammeområde i IKEA (Århus)??

Vi planlægger en lille tur til IKEA snart, og det ville være rart at vide om man bare kan gå et sted hen og amme. Og det er ikke ret tit jeg er derude, så jeg kan ikke huske det (og har ikke haft brug for det før)

Der er et lille ammerum under trappen nede i stueetagen inden toiletterne. Da jeg brugte det var det aflåst, men det var nu ganske hyggeligt at sidde derinde. Der er en udmærket lænestol og det ligner et lille værelse. Mener også der er en seng hvis man har brug for at ligge ned.

Anmeld

22. november 2011

Giraffen

Frk.S skriver:

Tak... men det havde jeg læst.

Der står ikke direkte at der er ammrum - men der står andre faciliteter, og det kunne jo være ammerum hørte derunder.

nej det er self rigtig nok - men jeg mener at der inde i restauranten er nogle lidt mere afsides pladser hvis det er, ellers ville jeg ikke tøve med at bruge møblerne i butikken heller Ikea er et af de mest åbenhjertede butikker, kender nogle der engang holdte gruppe-arbejde der en hel dag i sofaerne uden at blive smidt væk af nogen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.