Ikea - ammerum?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.459 visninger
14 svar
0 synes godt om
22. november 2011

Frk.S

Hej.

Er der nogen der kan huske om der er ammerum / ammeområde i IKEA (Århus)??

Vi planlægger en lille tur til IKEA snart, og det ville være rart at vide om man bare kan gå et sted hen og amme. Og det er ikke ret tit jeg er derude, så jeg kan ikke huske det (og har ikke haft brug for det før)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2011

Frk.S

OP!

Anmeld

22. november 2011

trunte24

Hejsa.

Jeg er ikke 100% sikker, men det tror jeg faktisk ikke de har. Jeg kan i hvert fald ikke lige komme i tanke om hvor det skulle være hvis det er.

Od det til trods for, gratis babymad på glas, microovn, engangshagesmække mm i restauranten

Anmeld

22. november 2011

Alexander&Lærke

Jeg har godt nok ikke selv haft brug for et men syntes at kunne huske at der er noget babyrum ovenpå ved toiletterne, tror altså der er et ammerum der... Men du må ikke hænge mig op på det, for har ikke brugt det endnu, men planlægger selv en tur derud inden længe så håber da der er et, ellers bliver det i bilen..... Hvilke ikke er det fedeste sted

Anmeld

22. november 2011

Maja88

mener jeg faktisk ikke der er. så jeg ville bare placere mig på en sofa derinde hvis det er..

har siddet i IKEA odense og ammet på en bænk derude hvor man hentede møblerne

Anmeld

22. november 2011

Frk.S

trunte24 skriver:

Hejsa.

Jeg er ikke 100% sikker, men det tror jeg faktisk ikke de har. Jeg kan i hvert fald ikke lige komme i tanke om hvor det skulle være hvis det er.

Od det til trods for, gratis babymad på glas, microovn, engangshagesmække mm i restauranten

Tak for dit svar.

Ja, jeg ledte nemlig på deres hjemmeside og fandt det med babymad og så stod der bare "samt andre faciliteter" - deriblandt kunne jo have været et ammerum. Men det står der ikke.

Hmm, hun er jo ikke ligefrem klar til babymad endnu, så det kan jeg jo ikke bruge til så meget.

Anmeld

22. november 2011

Frk.S

Mette&Alexander skriver:

Jeg har godt nok ikke selv haft brug for et men syntes at kunne huske at der er noget babyrum ovenpå ved toiletterne, tror altså der er et ammerum der... Men du må ikke hænge mig op på det, for har ikke brugt det endnu, men planlægger selv en tur derud inden længe så håber da der er et, ellers bliver det i bilen..... Hvilke ikke er det fedeste sted

Ok, tak for dit svar.

Ja, min backup bliver også i bilen.

Men synes bare det er underligt hvis de ikke har. Når de gør så meget ud af, at de har børnerum osv.

Anmeld

22. november 2011

TaAsJu

Jeg mener helt bestemt de har et, men du må ikke hænge mig op på det.. hvad med og ringe i kundeservice og spørge ??

Anmeld

22. november 2011

Giraffen

Frk.S skriver:

Hej.

Er der nogen der kan huske om der er ammerum / ammeområde i IKEA (Århus)??

Vi planlægger en lille tur til IKEA snart, og det ville være rart at vide om man bare kan gå et sted hen og amme. Og det er ikke ret tit jeg er derude, så jeg kan ikke huske det (og har ikke haft brug for det før)

her står lidt

http://www.ikea.com/dk/da/store/aarhus/om_ikea_aarhus

mener altså måske der er noget nedenunder lige når man går ind... men er ikke 100% sikker, men det lyder til at der er puslerum ud fra det de skriver

Anmeld

22. november 2011

Frk.S

Giraffen skriver:

her står lidt

http://www.ikea.com/dk/da/store/aarhus/om_ikea_aarhus

mener altså måske der er noget nedenunder lige når man går ind... men er ikke 100% sikker, men det lyder til at der er puslerum ud fra det de skriver

Tak... men det havde jeg læst.

Der står ikke direkte at der er ammrum - men der står andre faciliteter, og det kunne jo være ammerum hørte derunder.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.