Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hansen1990 skriver: ej har først set din besked nu..for dårligtvil du stadig have at jeg måler dem? så kan gøre det her efter middag
ej har først set din besked nu..for dårligtvil du stadig have at jeg måler dem? så kan gøre det her efter middag
Ja må du meget gerne.. det er helt i orden du først svare nu..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Ja må vi.. gider du gøre mig en KÆMPE tjeneste?? at måle dem i benene??
Ja må vi.. gider du gøre mig en KÆMPE tjeneste?? at måle dem i benene??
Hansen1990 skriver: når jeg ligger dem fladt måler de 28 i benene
når jeg ligger dem fladt måler de 28 i benene
Ej det løgn.... FEDDDDDT!!!! Tusind tak.. dem han har han elsker aller mest er 27 cm i bredden.. PERFEKT!!! Dem må han da have så!!
Anonym skriver: Ej det løgn.... FEDDDDDT!!!! Tusind tak.. dem han har han elsker aller mest er 27 cm i bredden.. PERFEKT!!! Dem må han da have så!!
Hansen1990 skriver: hvad var dem du selv havde købt så? kan du nå at bestille de andre så..
hvad var dem du selv havde købt så? kan du nå at bestille de andre så..
Dem jeg selv havde bestilt.. de der pelle pelle var 23 ca.. de gik nærmest ind.. men de sidste jeg har bestilt.. altså karl kani får jeg først med posten imorgen
Anonym skriver: Æ Dem jeg selv havde bestilt.. de der pelle pelle var 23 ca.. de gik nærmest ind.. men de sidste jeg har bestilt.. altså karl kani får jeg først med posten imorgen
Æ
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128