Hjælp de damer.. bukser til "street" kæreste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. november 2011

1990h

Anonym skriver:

De også rigtig fede!! Men tror du så ikke det er nogenlunde som dem jeg lige har bestilt??

dem jeg linkede er i hvert fald mere løse over det hele.

men det var jo også kun i enden de sku være bredde ik?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2011

Anonym trådstarter

Hansen1990 skriver:

dem jeg linkede er i hvert fald mere løse over det hele.

men det var jo også kun i enden de sku være bredde ik?

Altså dem jeg har bestilt jeg linkede til virker lidt mere brede ved lår knæ.. det kan han også godt lide.. de må IKKE sidde stramt.. men nej de behøver ikke dække hele skoen.. men han hade når bukserne kommer til at sidde bag den der "snip" der er i skoene.. Lidt svært at forklare..

Anmeld

22. november 2011

1990h

Anonym skriver:

Altså dem jeg har bestilt jeg linkede til virker lidt mere brede ved lår knæ.. det kan han også godt lide.. de må IKKE sidde stramt.. men nej de behøver ikke dække hele skoen.. men han hade når bukserne kommer til at sidde bag den der "snip" der er i skoene.. Lidt svært at forklare..

hehe vi må håbe at de sidder lige i skabet når de kommer

Anmeld

22. november 2011

JonasSlotsgaard

jeg går selv rigtig meget i bukser fra jack and jones , og lacoste .. de holder godt, hvis jeg får mig en søn så skal han også gå i lacoste da de er gode til at bevæge sig i.

min kæreste køber tit jack and jones til mig, og man kan få mange forskellige hvide bukser derfra, det er dog bedst at tage ud og prøve dem.

lewis snyder meget på deres hjemmeside skal lige siges, min kæreste køber også der fra til mig en gang i mellem (:

det er gode mærker.

Anmeld

22. november 2011

Anonym trådstarter

Hansen1990 skriver:

Joo
dog har jeg en lille mistanke om at dem du har bestilt er en smule slim i siderne og ned af lårene. de ser meget smalle ud..kommr selvfølgelig også an på hvad størrelse din kæreste er i.

Nå synes du det    det går ikke.. nå må se når de kommer med posten..
Men min kæreste er 190/193 ca og vejer 85 kg.. han plejer bruge 34..

Anmeld

22. november 2011

Anonym trådstarter

JonasSlotsgaard skriver:

jeg går selv rigtig meget i bukser fra jack and jones , og lacoste .. de holder godt, hvis jeg får mig en søn så skal han også gå i lacoste da de er gode til at bevæge sig i.

min kæreste køber tit jack and jones til mig, og man kan få mange forskellige hvide bukser derfra, det er dog bedst at tage ud og prøve dem.

lewis snyder meget på deres hjemmeside skal lige siges, min kæreste køber også der fra til mig en gang i mellem (:

det er gode mærker.

Tusind tak.. ja jeg har også lige bestilt et par levis engineered jeans.. håber de vil passe..

Anmeld

22. november 2011

1990h

Anonym skriver:

Tusind tak.. ja jeg har også lige bestilt et par levis engineered jeans.. håber de vil passe..

ja og hvis det helt galt må i jo sende det tilbage også kigge sammen på nogle alternativer. men så har du prøvet og det det vigtigste. jeg er ikke selv god til at købe til kæresten selv. kun hvis det tshirter og boxeshors..
bukser er han meget kræsen med..

Anmeld

22. november 2011

Anonym trådstarter

Hansen1990 skriver:

ja og hvis det helt galt må i jo sende det tilbage også kigge sammen på nogle alternativer. men så har du prøvet og det det vigtigste. jeg er ikke selv god til at købe til kæresten selv. kun hvis det tshirter og boxeshors..
bukser er han meget kræsen med..

Ja det er lige det samme her  men ja så har jeg prøvet..

Anmeld

22. november 2011

Anonym trådstarter

Hansen1990 skriver:

hehe vi må håbe at de sidder lige i skabet når de kommer

Ja må vi..  gider du gøre mig en KÆMPE tjeneste?? at måle dem i benene??

Anmeld

23. november 2011

1990h

Anonym skriver:

Ja må vi..  gider du gøre mig en KÆMPE tjeneste?? at måle dem i benene??

ej har først set din besked nu..for dårligt
vil du stadig have at jeg måler dem? så kan gøre det her efter middag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.