jer der har en juno/ lille per seng

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. november 2011

Sildefisk

MetteS81 skriver:

Velbekommen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2011

Rikke, Liam & Linus

Jeg har fået en gratis. MEN den har krævet MEGET arbejde. Den hele er slebet ned i hånden, derefter er huller og sprækker fyldt ud med træfiller, derefter er den malet med et lag grunder i hånden. Nu mangler der kun et eller 2 lag alm. maling. Men sikke et arbejde. Heldigvis skal den først bruges til april, for malingen kan simpelthen ikke tørre i dette vejr.

Vil tro der er lagt et sted mellem 48-60 timer i renovering.

Anmeld

22. november 2011

Sakris

vi gav 2700 for en Noah bed i god stand, den skulle bare vaskes. Siderne fulgte med samt madras og forlængerstykke!

Anmeld

22. november 2011

Christina.78

Vi var så heldige at vinde en ny Juno/Lilleper seng, som hedder Kili fra Sebra i hvid med madras samt forlængerstykke og et sæt sengetøj i baby- en samlet værdi af ca 6000 kr

Seng- 4595,-

madras- 1099

sengetøj- 299,-

Selve sengen koster 4595,- derinde på paradisvej, så finder man dem brugt til 2000 vil jeg sige det er et kup..

så kommer madrassen dertil men ved ikke om man kan finde et altarnativ til den madras der normalt skal bruges dertil med forlængerstykke..

Havde vi ikke vundet den havde tøzen nok aldrig fået denne pragtfulde seng..den er sgu smart i og med at den kan forlænges og bruges op til en 5-7 år..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

22. november 2011

Sildefisk

Rikke&Liam skriver:

Jeg har fået en gratis. MEN den har krævet MEGET arbejde. Den hele er slebet ned i hånden, derefter er huller og sprækker fyldt ud med træfiller, derefter er den malet med et lag grunder i hånden. Nu mangler der kun et eller 2 lag alm. maling. Men sikke et arbejde. Heldigvis skal den først bruges til april, for malingen kan simpelthen ikke tørre i dette vejr.

Vil tro der er lagt et sted mellem 48-60 timer i renovering.

ja det er jo det. Den jeg pt har i kikkerten har haft klistermærker siddende så nu er jeg ekstra nervøs 

Anmeld

22. november 2011

Sildefisk

Christina.78 skriver:

Vi var så heldige at vinde en ny Juno/Lilleper seng, som hedder Kili fra Sebra i hvid med madras samt forlængerstykke og et sæt sengetøj i baby- en samlet værdi af ca 6000 kr

Seng- 4595,-

madras- 1099

sengetøj- 299,-

Selve sengen koster 4595,- derinde på paradisvej, så finder man dem brugt til 2000 vil jeg sige det er et kup..

så kommer madrassen dertil men ved ikke om man kan finde et altarnativ til den madras der normalt skal bruges dertil med forlængerstykke..

Havde vi ikke vundet den havde tøzen nok aldrig fået denne pragtfulde seng..den er sgu smart i og med at den kan forlænges og bruges op til en 5-7 år..

tillykke!

Anmeld

22. november 2011

Sildefisk

Sakris skriver:

vi gav 2700 for en Noah bed i god stand, den skulle bare vaskes. Siderne fulgte med samt madras og forlængerstykke!

go pris 

Anmeld

22. november 2011

Sakris

myr81 skriver:

go pris 

Er også MEGET tilfreds med mit køb. Inden jeg nåede at hente den, var den allerede budt op i 3500. Men der havde hun godkendt min pris. 

Anmeld

22. november 2011

Sildefisk

Sakris skriver:

Er også MEGET tilfreds med mit køb. Inden jeg nåede at hente den, var den allerede budt op i 3500. Men der havde hun godkendt min pris. 

ja det undre mig ikke 

Anmeld

23. november 2011

Sildefisk

er der mon nogen der ved om killi sengen, den nye, er meget anderledes end den gl. model?

er stadig på vild jagt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.