jer der har en juno/ lille per seng

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. november 2011

Sildefisk

Jeanten skriver:

Vi købte vores brugt gennem den blå avis og malede den med økologisk maling, så baby ikke får gift og kemi eller hvad der nu er i maling. Det kan jo godt tænkes at barnet vil bide eller sutte på sengen, på et eller andet tidspunkt i de 10 år (eller hvor meget det er) sengen kan bruges.

må jeg spørge hvad I gav?

Har fundet en til 2000kr.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2011

Jose og emils mor

Vi har en som aldrig er blevet malet. Jeg skulle ha' malet den i sommers men nåede det aldrig da jeg havde travlt med at sidde i sofaen og amme.

Jeg havde faktisk tænkt mig at male den med alm. træmaling, men tror da jeg vil prøve med spray som en af de andre herinde

Mvh Kristine

Anmeld

22. november 2011

Jose og emils mor

Vi gav 1300,- for vores uden sider

Anmeld

22. november 2011

Sildefisk

Jose og emils mor skriver:

Vi gav 1300,- for vores uden sider

Hold da op! Sikke et kup, gid jeg kunne gøre dig efter, men for pokker de er dyre

Anmeld

22. november 2011

Sildefisk

Vi har en som aldrig er blevet malet. Jeg skulle ha' malet den i sommers men nåede det aldrig da jeg havde travlt med at sidde i sofaen og amme.

Jeg havde faktisk tænkt mig at male den med alm. træmaling, men tror da jeg vil prøve med spray som en af de andre herinde

Mvh Kristine

ja det er super med gode ideer man kan få herinde 

Anmeld

22. november 2011

Jose og emils mor

myr81 skriver:

Hold da op! Sikke et kup, gid jeg kunne gøre dig efter, men for pokker de er dyre

Ja, jeg kiggede så også fra vi besluttede at få et barn. Og lige pludselig var der en som bare ville af med den nu!. Jeg jeg tog fra Albertslund til Kalundborg nogle timer efter jeg havde set annoncen på DBA

Anmeld

22. november 2011

Sildefisk

Ja, jeg kiggede så også fra vi besluttede at få et barn. Og lige pludselig var der en som bare ville af med den nu!. Jeg jeg tog fra Albertslund til Kalundborg nogle timer efter jeg havde set annoncen på DBA

Fedt, ja man kan være heldig

Anmeld

22. november 2011

Jose og emils mor

myr81 skriver:

Fedt, ja man kan være heldig

Ja, men der er godt nok også mange som vil have 3000-4000 for den pga. lille Olga har været såå glad for den. Jeg ville max give 1500,-, dog uden siderne, og det kunne jo lade sig gøre. Men det kommer jo også an på hvor travlt man har med at få den.

Vi havde ikke værelset, barnevogn eller puslebord klar.....men sengen var der!

Anmeld

22. november 2011

Sildefisk

Ja, men der er godt nok også mange som vil have 3000-4000 for den pga. lille Olga har været såå glad for den. Jeg ville max give 1500,-, dog uden siderne, og det kunne jo lade sig gøre. Men det kommer jo også an på hvor travlt man har med at få den.

Vi havde ikke værelset, barnevogn eller puslebord klar.....men sengen var der!

ja det er rigtigt men den er desværre blevet lidt sådan et stilikon  og mp mange steder er 2000kr. Jeg synes bare den er skøn- æv har det med at forelske mig i sådanne ting

Det er ingengang til baby, sønnen er 2,5 og når han rykker til større seng, skal lillesøs på 1,5 overtage den regner jeg med.

Anmeld

22. november 2011

MetteS81

myr81 skriver:

super mange tak 

Velbekommen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.