Lukas 4 mdr + billedespam ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. november 2011

***S***

Hvor er han skøn smukke!  Super dejlige billeder!

Utroligt han allerede er 4 måneder!  Godt at hører I er kommet over tigerspringet!

William bliver 3 måneder på fredag og skal døbes lørdag, glæder mig meget!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2011

Happiness

***S*** skriver:

Hvor er han skøn smukke!  Super dejlige billeder!

Utroligt han allerede er 4 måneder!  Godt at hører I er kommet over tigerspringet!

William bliver 3 måneder på fredag og skal døbes lørdag, glæder mig meget!

Ja det er vildt! Tiden går alt alt for stærkt!

Ihhh hvor spændende! Er I ved at have styr på det hele?

Anmeld

22. november 2011

Ka+Ma=Be

Happiness skriver:

Ja så blev Lukas 4 (FIRE!!!) måneder igår! Det er jo helt vildt som tiden flyver afsted!

Vi er kommet igennem tigerspringet og har nu en glad dreng igen, så det er skønt!

Han er begyndt at trille om på siden, så inden længe kan han sikkert trille hele vejen rundt

Grøden er vi også så småt startet op på, og han ELSKER det! Guffer det i sig, dog holder vi lidt igen, så hans lille mave kan følge med

Her er lidt billeder fra den sidste måneds tid. Bl.a. et hvor man kan se de sorte render under mine øjne, som er resultat af en lille uge uden søvn...  De sidste er fra igår da han blev 4 mdr

EEEEJ hvor bliver han hurtig stor!   hehe! Hvor ser det bare hyggeligt ud, med mos i hele hovedet Glæder mig meget, til Benjamin også skal prøve det af. 

Anmeld

22. november 2011

Happiness

Katte87 skriver:

EEEEJ hvor bliver han hurtig stor!   hehe! Hvor ser det bare hyggeligt ud, med mos i hele hovedet Glæder mig meget, til Benjamin også skal prøve det af. 

Ja han er hurtigt stor. Det synes min pengepubg også, iforhold til vi allerede snart er i str 74  Har måtte tage nogle af bluserne frem!

Det er også super hyggeligt! Også når han drikker vand af et lille shotglas Han drikker det lidt ligesom en kat... Til stor morskab for mor her

Der er jo heller ikke så længe igen til Benjamin må starte på grøden

Anmeld

22. november 2011

Ka+Ma=Be

Happiness skriver:

Ja han er hurtigt stor. Det synes min pengepubg også, iforhold til vi allerede snart er i str 74  Har måtte tage nogle af bluserne frem!

Det er også super hyggeligt! Også når han drikker vand af et lille shotglas Han drikker det lidt ligesom en kat... Til stor morskab for mor her

Der er jo heller ikke så længe igen til Benjamin må starte på grøden

Haha ja det går stærkt! Benjamin er for det meste også i en størrelse 68 Det er jo helt vildt.

Hihi det bliver du næsten nødt til at filme og ligge op!  Hvornår begyndte du at give ham vand? Jeg kan ikke helt finde ud af, hvornår det bliver naturligt, at slukke tørsten på den måde?! 

Nej det er rigtigt lidt over en måneds tid, så begynder vi lige så stille.

Anmeld

22. november 2011

Happiness

Katte87 skriver:

Haha ja det går stærkt! Benjamin er for det meste også i en størrelse 68 Det er jo helt vildt.

Hihi det bliver du næsten nødt til at filme og ligge op!  Hvornår begyndte du at give ham vand? Jeg kan ikke helt finde ud af, hvornår det bliver naturligt, at slukke tørsten på den måde?! 

Nej det er rigtigt lidt over en måneds tid, så begynder vi lige så stille.

Jeg begyndte først med vandet sammen med grøden. Vi startede jo med grøden for 1½uge siden. Og har bare givet meget lidt hver dag. VI har kogt vand stående på køl, og blander så op med nykogt vand, så det får en lun temperatur

Ja jeg må forsøge at filme det imorgen, også så han selv kan se det når han er større

Anmeld

22. november 2011

Ka+Ma=Be

Happiness skriver:

Jeg begyndte først med vandet sammen med grøden. Vi startede jo med grøden for 1½uge siden. Og har bare givet meget lidt hver dag. VI har kogt vand stående på køl, og blander så op med nykogt vand, så det får en lun temperatur

Ja jeg må forsøge at filme det imorgen, også så han selv kan se det når han er større

Det giver selvfølgelig meget god mening Så det følges lidt ad. Hvor længe skal man koge vandet? Er det ikke til de er ca 4 måneder? (synes jeg, at jeg kan huske noget om )

Det glæder jeg mig til at se hehe

Anmeld

22. november 2011

Happiness

Katte87 skriver:

Det giver selvfølgelig meget god mening Så det følges lidt ad. Hvor længe skal man koge vandet? Er det ikke til de er ca 4 måneder? (synes jeg, at jeg kan huske noget om )

Det glæder jeg mig til at se hehe

Jo, men vi koger det stadig Man behøver heller ikke at koge vandet til flaskerne mere (erstatningen) men det gør vi nu også. Ihvertfald en måneds tid endnu. Hvis vi ikke bare bliver ved med det indtil den er slut Så meget ekstra arbejde er det jo heller ikke at koge vandet.

Anmeld

22. november 2011

FrkAnnette

Hvor er han bare en sød lille en

Anmeld

22. november 2011

Ka+Ma=Be

Happiness skriver:

Jo, men vi koger det stadig Man behøver heller ikke at koge vandet til flaskerne mere (erstatningen) men det gør vi nu også. Ihvertfald en måneds tid endnu. Hvis vi ikke bare bliver ved med det indtil den er slut Så meget ekstra arbejde er det jo heller ikke at koge vandet.

Nej det er jo det! Jeg kunne bare ikke lige huske om det var 4 måneder  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.